اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210097750224072
در دسترس نیست

رزرو هتل اصفهان برای سفر عیدانه

رزرو هتل اصفهان برای سفر عیدانه

کد: 140210097750224072

، (اخبار رسمی): اگر تصمیم دارید که در ایام عید، سفری به یاد ماندنی و جذاب به شهر اصفهان داشته باشید، توصیه می‌کنیم که انتخاب خود را از میان هتل‌های برتر اصفهان که امکانات عالی دارند، انجام دهید.

رزرو هتل اصفهان برای سفر عیدانه
رزرو هتل اصفهان برای سفر عیدانه
رزرو هتل اصفهان برای سفر عیدانه
رزرو هتل اصفهان برای سفر عیدانه
رزرو هتل اصفهان برای سفر عیدانه
رزرو هتل اصفهان برای سفر عیدانه

در این صورت یکی از هتل‌های پنج یا چهار ستاره اصفهان، می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. در این مطلب قصد داریم نگاهی کوتاه به معرفی بهترین هتل های اصفهان داشته باشیم که برای اقامت در ایام عید، عالی هستند.
با ما همراه باشید.
بهترین هتل‌های اصفهان برای اقامت در ایام عید
اگر به دنبال بهترین هتل های اصفهان هستید، موارد زیر را به خاطر داشته باشید:
هتل پارسیان کوثر اصفهان
هتل پارسیان کوثر اصفهان، از هتل‌های پنج ستاره این شهر است که در نزدیکی سی و سه پل واقع شده و سطح امکانات و خدمات عالی دارد. این هتل 7 طبقه، 225 اتاق و سوئیت را در خود جای داده و انواع اتاق‌های چند تخته با امکانات قابل توجه دارد.
از جمله امکانات این هتل، می‌توان به تلویزیون، رستوران، اینترنت، فروشگاه، غرفه، کافی شاپ، سرویس فرنگی، نمازخانه، لابی، یخچال، تلفن در اتاق و ... اشاره داشت. از این هتل تا میدان نقش جهان، به اندازه 12 دقیقه با خودرو سواری، فاصله است. همین طور عمارت عالی قاپو در فاصله 3.1 کیلومتری محل هتل، واقع شده است. خود سی و سه پل نیز در فاصله 6 دقیقه پیاده روی از محل هتل و در فاصله 500 متری، قرار دارد.
هتل عباسی اصفهان
هتل عباسی اصفهان در میدان انقلاب شهر اصفهان واقع شده و هتلی بسیار زیبا با ساختمانی تاریخی است که زمان ساخت آن به سال 1106 هجری قمری بازمی‌گردد. البته بنای هتل در سال 1351 مورد بازسازی قرار گرفته و به شکل امروزی درآمده است. در این هتل 225 واحد اقامتی و 14 تالار پذیرایی داریم و صحن حیاط و محوطه آن نیز با درختکاری و نورپردازی عالی، مزین شده است.
از این هتل تا خیابان باغ گلدسته، تنها 237 متر فاصله وجود داشته و کاخ عالی قاپو نیز در فاصله 3 دقیقه سواری با خودرو قرار دارد. همین طور مدرسه چهار باغ در فاصله 1 کیلومتری، محل هتل واقع شده است. 
هتل آسمان اصفهان
یکی از هتل‌های چهار ستاره اصفهان، هتل آسمان است که همیشه توانسته رضایت مشتریان را به دست بیاورد. این هتل در خیابان مطهری، پل فلزی واقع بوده و 92 اتاق و سوئیت را در 10 طبقه، جای داده است. در این هتل می‌توانید انواع اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته دبل رو به رودخانه، اتاق دو تخته توئین رو به رودخانه، سوئیت دو تخته، سوئیت آپارتمان، سوئیت رویال دو تخته و ... در این هتل ارائه شده‌اند.
از امکانات هتل چهار ستاره آسمان اصفهان، تلویزیون، اینترنت، نمازخانه، اینترنت در لابی، استخر، سرویس فرنگی، لابی، تلفن در اتاق، سرویس ایرانی، ماهواره، سونا، جکوزی، رستوران، پارکینگ، کافی شاپ، یخچال و ... را داریم.
هتل آرماندیس اصفهان
یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره اصفهان، هتل آرماندیس در خیابان کاوه است. این هتل تنها 74 اتاق و سوئیت دارد، اما ساختمانی 11 طبقه را به خود اختصاص داده است. این هتل از هتل‌های تازه تاسیس شهر اصفهان محسوب شده و افتتاح آن به سال 1401 بازمی‌گردد. از این جهت شما با ساختمانی نوساز و امکانات بروز روبرو هستید که انتظارات شما از یک هتل امروزی و استاندارد را برآورده می‌سازند.
از جمله امکانات هتل چهار ستاره آرماندیس، می‌توان به فکس، لابی، صرافی، جکوزی، فتوکپی، پرینتر، آسانسور، فروشگاه، روزنامه، نمازخانه، کافی شاپ، اتاق چمدان، پله اضطراری، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، سونا، پارکینگ، خدمات تور، خدمات خانه داری، لاندری، اینترنت در لابی، سیستم تهویه مطبوع، خدمات ویژه معلولین و ... اشاره داشت.
هتل پیروزی اصفهان
هتل پیروزی در میدان امام حسین اصفهان، واقع شده است. در این هتل سه طبقه، 96 اتاق و سوئیت را داریم. در نظر داشته باشید که هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال، در صورتی که از سرویس اضافه استفاده نکنند، رایگان محاسبه خواهد شد. پارکینگ در این هتل چهار ستاره، رایگان بوده و اینترنت نیز کاملا رایگان در اختیار مسافران هتل، قرار می‌گیرد.
از جمله امکانات و خدمات هتل چهار ستاره پیروزی اصفهان، می‌توان به تلویزیون، سرویس فرنگی، نمازخانه، کافی شاپ، سرویس ایرانی، لابی، رستوران، پارکینگ، ماهواره، تلفن در اتاق، اینترنت، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، غرفه و ... اشاره کرد.
هتل سفیر اصفهان
هتل سفیر در شهر اصفهان، یکی از هتل‌های شناخته شده در این شهر است که توانسته امتیاز بسیار خوبی از سمت مسافران به دست بیاورد. از جمله امکانات هتل سفیر اصفهان، می‌توان به سالن همایش، نمازخانه، آسانسور، اتاق مهمانی و جلسات کاری، خدمات CIP، صندوق امانات، روم سرویس 24 ساعته، جعبه کمک‌های اولیه، خدمات خانه‌داری، فروشگاه صنایع دستی و سوغات و ... اشاره کرد.
در اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل نیز، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، یخچال، صندوق امانات، مینی بار غیررایگان، چای ساز، دوش، وان، مسواک، خمیردندان، سشوار، حوله، رخت آویز، کمد لباس و ... تعبیه شده است.
رزرو هتل در اصفهان با اسنپ تریپ
برای رزرو هر یک از هتل‌های بالا و همین طور دیگر اقامتگاه‌ها در شهر اصفهان، شما می‌توانید از طریق اسنپ تریپ اقدام کنید. این یک فرصت عالی است که بتوانید رزرو هتل را بدون دغدغه انجام داده و در ضمن از بهترین قیمت در مورد رزرو هتل مورد نظر خود، برخوردار شوید. شما به جز هتل‌های معرفی شده در بالا، چه هتل دیگری را در شهر اصفهان می‌شناسید که دارای سطح خدمات و امکانات مناسبی باشد؟ حتما نظرات و تجربیات خود در این زمینه را با ما و دیگر کاربران ما، به بحث و اشتراک بگذارید.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]