اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13930312140003

هیجان انگیز ترین مراکز خرید های دنیا (1)

مرکز خرید سیام پاراگون

کد: 13930312140003

http://bit.ly/1oIxIaL

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز خرید سیام پاراگو که در شهر بانکوک کشور تایلند واقع شده است، با مساحتی معادل 232 هزار و 285 متر مربع، یکی از بزرگترین مراکز خرید آسیاست که در این کشور به «غرور تایلند» اشتهار دارد.

مرکز خرید سیام پاراگون

پارکینگ مرکز خرید سیام پاراگون با گنجایش 4 هزارخودرو و مساحت 100 هزار متر مربعی به نوبه خود یکی از بزرگ ترین پارکینگ های متعلق به مراکز خرید به شمار می رود.

وسعت  مرکز خرید بزرگ و هیجان انگیز   (Siam parago) که در سال 2005 در بانکوک افتتاح شد در حدود 179 برابر فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران است.

در این مرکز خرید، چند صد مغازه و واحد  فروش مربوط به برندها و مارک های معتبر دنیا فعالیت دارند.

انواع مارک های بین المللی و بهترین و جدید ترین مدل های روز از انواع لباس و پوشاک گرفته تا رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی  در این مرکز به ارائه محصولات و سرویس های خود مشغول هستند.

تمامی اجناس ارائه شده توسط این فروشگاه ها اصل است و هیچ گونه جنس تقلبی در آن به فروش نمی رسد و سخت گیری های خاصی در این باره اعمال می شود.

ساختمان مرکز خرید سیام پاراگون در 4 طبقه طراحی و ساخته شده است که شامل مغازه های فروش پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر ملزومات است.

این مرکز خرید همچنین دارای یک آکواریوم بسیار بزرگ  زیر آبی  است که با نام اقیانوس سیام هم شناخته می شود.

یک  هتل 5 ستاره، سالن اوپرا، سالن سینما و تاتر، راهروی بولینگ، سالن کارائوکه و گالری هنرهای تایلندی هم از دیگر امکانات این مرکز خرید است. ضمن این که پرده نمایش فیلم سیام پارانگو یکی از بزرگترین پرده های نمایش فیلم در دنیاست.

فروشگاه های تخصصی مواد غذایی و چندین رستوران و کافه که در طبقه همکف و در مرکز ساختمان قرار دارد و مساحتی بالغ بر 8 هزار متر مربع را به خود اختصاص داده اند، از دیگر امکانات چشمگیر مرکز خرید سیام پاراگون است.

در این فروشگاه ها شما می توانید کلیه محصولات غذایی بین المللی وارداتی را پیدا کنید. مواد غذایی با کیفیت عالی و مارک های عجیب و غریب از سرتاسر اروپا، ژاپن، کره جنوبی، مالزی و… در این مرکز خرید  ارائه می شود.

غذاهای تند و خوشمزه  شرقی و غربی، خوارک های دریایی و گیاهی در رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی سیام پارانگو یافت می شود.

پارکینگ مرکز خرید سیام پاراگون با گنجایش 4 هزارخودرو و مساحت 100 هزار متر مربعی به نوبه خود یکی از بزرگ ترین پارکینگ های متعلق به مراکز خرید به شمار می رود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هایپرمارکت فینال

شرکت هفت سین کالای ایرانیان یا گروه هفت سین، حاصل تلفیقی از چند تجربه متفاوت در بازار تجاری ایران است. این شرکت از سال 1377 تا 1390 به فعالیت می پرداخت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی