اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13930407260003

به جهت ارتقای شاخصه های مرتبط با وفادارسازی مشتری

هایپرمارکت مجازی فینال دو گواهی نامه معتبر بین المللی دریافت کرد

کد: 13930407260003

http://bit.ly/1BccKWL

، تهران , (اخبار رسمی): هایپرمارکت مجازی فینال به جهت افزایش رضایت مشتری از طریق ایجاد محیط مناسب و سایر شاخصه های مرتبط با وفادارسازی مشتری، توانست از سوی شرکت ICS کانادا دو گواهی نامه معتبر بین المللی دریافت کند.

شرکت ها برای دریافت این گواهی نامه بین المللی باید علاوه بر مستندسازی، آموزش پرسنل و ایجاد آگاهی جمعی، اجرا و ممیزی داخلی، لازم است که ممیزی خارجی و بررسی روال ها و فرآیندها توسط یکی از شرکت های معتبر بین المللی CB را طی کرده و حد نصاب های لازم را در این زمینه ها کسب کنند.

گواهی استاندارد  ISO 10002:2004 به فعالانی که محصول و یا خدماتی عرضه می کنند داده        می شود و  فینال در سالهای اخیر توانسته است با مدیریت مناسب بازخوردها، رفع شکایات واصله و افزایش توانایی در بهبود و توسعه خدمات مشتری استانداردهای خود را ارتقا داده و این           گواهی نامه را دریافت کند.

دومین گواهی استاندارد تعلق گرفته به فینال گواهی نامه ISO/TS 10004:2012 است که از مدرنترین سیستم های بازاریابی و بازار شناسی بین المللی است و ناظر به شاخص های کیفی مانند بهبود سازمانی، بهبود محصولات و خدمات و پایش دائمی رضایت مشتری است.

 مدیران فینال اذعان داشته اند «سازمان ما به این مرحله از تعالی دست یافته که یکی از اجزاء کلیدی موفقیت خود را مرهون رضایت مشتریان از سازمان، محصولات و خدمات بداند.» با این نگرش هایپرمارکت مجازی فینال با اطلاعات حاصله از پایش و اندازه گیری رضایت مشتری توانسته است خود را به اهداف مورد نظر نزدیک ساخته و ارزش معنوی اعتماد مشتری و ایجاد مشتریان وفادار را به برند خود اضافه کند که اعطای این گواهی نامه ها به خاطر داشتن چنین کیفیتی است.

علاوه بر ارزش گذاری مشتریان و جلب اعتماد آنان، استقرار سیستم اتوماسیون در زمینه تیکتینگ و ثبت درخواست ها، همین طور ثبت مشکلات و شکایات مشتریان و تامین کنندگان، نقش بسزایی در احراز کیفیت های لازم برای اخذ این گواهی نامه دارد.

لازم به ذکر است که شرکت ها برای دریافت این گواهی نامه بین المللی باید علاوه بر مستندسازی، آموزش پرسنل و ایجاد آگاهی جمعی، اجرا و ممیزی داخلی، لازم است که ممیزی خارجی و بررسی روال ها و فرآیندها توسط یکی از شرکت های معتبر بین المللی CB  را طی کرده و حد نصاب های لازم را  در این زمینه ها کسب کنند. در صورت دریافت حد نصاب قبولی، این گواهینامه از سوی شرکت مذکور صادر خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هایپرمارکت فینال

شرکت هفت سین کالای ایرانیان یا گروه هفت سین، حاصل تلفیقی از چند تجربه متفاوت در بازار تجاری ایران است. این شرکت از سال 1377 تا 1390 به فعالیت می پرداخت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://final.ir/
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی