اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139307151590003

در دومین روز نمایشگاه تلکام

درگاه پرداخت اینترنتی کیف پول جیرینگ با همکاری فینال شروع به کار کرد

کد: 139307151590003

http://j.mp/1SRL0AI

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با دومین روز از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تلکام 2014) از طرح جدید «خرید اینترنتی از درگاه جیرینگ» به عنوان سرویس تکمیل کننده خدمات کیف پول همراه، همراه با همکاری فروشگاه اینترنتی فینال، با حضور مدیران عامل همراه اول، جیرینگ و هایپر مارکت اینترنتی فینال رونمایی شد.

درگاه پرداخت اینترنتی کیف پول جیرینگ شروع به کار کرد

جیرینگ سامانه‌ای برای مدیریت امور مالی است که از آن می‌توان برای انتقال پول، خرید شارژ سیم‌کارت اعتباری، پرداخت قبوض، خرید و سایر خدمات پرداخت روزمره استفاده کرد و برای استفاده از آن نیازی به داشتن حساب بانکی، گوشی هوشمند و یا نصب نرم افزار بر روی تلفن همراه نیست

 به گزارش روابط عمومی جیرینگ، مهندس علیرضا طلوع در مراسم رونمایی از درگاه پرداخت اینترنتی کیف پول همراه گفت: تلاش خواهیم کرد با ارایه این خدمت بتوانیم مسیری جدیدی را در ارایه سرویس های به روز در عرصه بانکداری همراه ایجاد کنیم. وی با بیان این که در حال حاضر 60 تا 70 درصد از تراکنش‌های تلفن همراه شبکه شاپرک از طریق زیرساخت همراه اول انجام می‌شود، بیان کرد: عمده‌ترین خریدهای مشترکان از طریق این شبکه مربوط به خرید شارژ و پرداخت قبوض است. مدیرعامل جیرینگ گفت: رقم تراکنش های بانکی در شبکه شاپرک که از طریق زیرساخت فنی جیرینگ انجام می شود نشان می دهد که مردم به این شبکه اعتماد دارند و عملا زیرساخت آماده شده توسط جیرینگ از ثبات ارایه سرویس و امنیت لازم برخوردار است. وی افزود: در موضوع همکاری با هایپر مارکت فینال نیز تست های فنی انجام شده و مشکلی در زمینه ارایه سرویس وجود ندارد و امروز تمامی ایرانیان می توانند از هر نقطه از کشور کالای خود را از طریق سایت فینال سفارش دهند و در مرحله نهایی، پرداخت خود را از طریق کیف پول همراه انجام دهند. طلوع با بیان اینکه در حال حاضر این امکان ارایه این سرویس به تمامی فروشگاه های اینترنتی وجود دارد گفت: هیچ مشکلی در زمینه همکاری با شرکت های قانونی و دارای مجوز نداریم و متقاضیان می توانند در صورت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به غرفه های جیرینگ در نمایشگاه تلکام مراجعه یا از طریق سایت اینترنتی ما اقدام به مکاتبه کنند. وی افزود: با توجه به افزایش ضریب نفود اینترنت در کشور و ارایه سرویس نسل سوم و چهارم موبایل توسط همراه اول، شرکت پرداخت اول کیش به منظور تکمیل سبد خدماتی خود امکان خرید جیرینگی از طریق فروشگاه‌های اینترنتی را در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی رونمایی کرد. طلوع گفت: جیرینگ برای توسعه فرهنگ استفاده از فناوری های نوین در زمینه بانکداری همراه با همکاری فروشگاه اینترنتی فینال اولین تجربه خرید اینترنتی از طریق کیف پول همراه را در اختیار بازدیدکنندگان نمایشگاه ایران تلکام با ارایه یک هدیه ویژه قرار داد. کیف پول همراه یا جیرینگ سامانه‌ای برای مدیریت امور مالی است که از آن می‌توان برای انتقال پول، خرید شارژ سیم‌کارت اعتباری، پرداخت قبوض، خرید و سایر خدمات پرداخت روزمره استفاده کرد و برای استفاده از آن نیازی به داشتن حساب بانکی، گوشی هوشمند و یا نصب نرم افزار بر روی تلفن همراه نیست. خدمات کیف پول همراه این شرکت در حال حاضر به صورت رایگان به کاربران ارایه می‌شود و در شرایط فعلی با توجه به خدمات کیف پول همراه این سرویس می‌تواند روش خوبی برای خریدهای خرد باشد. جیرینگ، امسال در سالن اختصاصی همراه اول سالن7، سالن A25 و غرفه فضای آزاد مقابل در ورودی سالن A25 حضور دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هایپرمارکت فینال

شرکت هفت سین کالای ایرانیان یا گروه هفت سین، حاصل تلفیقی از چند تجربه متفاوت در بازار تجاری ایران است. این شرکت از سال 1377 تا 1390 به فعالیت می پرداخت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://jiring.ir/
سایت جیرینگ