اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13930320190004

ثبت رسمی دفتر اخبار رسمی در شبکه اجتماعی فوراسکور

اخبار رسمی را در فوراسکور ببینید

کد: 13930320190004

http://bit.ly/VuUWpc

، تهران , (اخبار رسمی): براساس نامه ارسالی از سوی شبکه اجتماعی فوراسکور به دفتر آژانس رسانه اخبار رسمی، دفتر اخبار رسمی در شبکه اجتماعی فوراسکور ثبت شد و از این پس کلیه اطلاعاتی که در خصوص این آژانس در این شبکه اجتماعی وجود دارد مورد تایید اخبار رسمی است

اخبار رسمی را در فوراسکوئر ببینید

تعداد بسیار معدودی از شرکت های ایرانی هستند که موقعیت مکانی شان به صورت رسمی در این شبکه اجتماعی ثبت شده است.

شبکه  فوراسکور یک شبکه اجتماعی بر اساس موقعیت مکانی کاربران آن است که  از  زمان تاسیس تا کنون سی و سه  میلیون کاربر در آن حضور یافته اند و این کاربران بیش از چهار  میلیارد اعلام حضور  و سی و دو میلیون راهنمایی را در آن ثبت کرده اند. 

نرم افزار این شبکه اجتماعی را می توان روی موبایل دانلود و نصب کرد. در این صورت شما هرجا که می روید Check-in  می کنید، نظرتان را می نویسید، عکس آپلود می کنید و  دوستانتان همزمان حضور شما و پیشنهادهای شما را روی مکان‌های مختلف در نرم‌افزار فوراسکوئر خود می‌بینند.

شبکه اجتماعی فوراسکور از جمله شبکه هایی است که برای کسب و کارهای سراسر جهان یک امتیاز کارآمد برای معرفی مکان و موقیتشان است. با این حال تعداد بسیار معدودی از شرکت های ایرانی هستند که موقعیت مکانی شان به صورت رسمی در این شبکه اجتماعی ثبت شده است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://foursquare.com
آژانس رسانه اخبار رسمی در شبکه اجتماعی فوراسکوئر