اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010920686760005
در دسترس نیست

وبینار مدیریت کسب‌وکار در بحران توسط آکادمی منظم برگزار می‌شود

کد: 14010920686760005

، تهران , (اخبار رسمی): آکادمی منظم مجموعه وبینارهایی را برای راهنمایی صاحبین کسب‌وکارهای دیجیتال به منظور مدیریت بهتر کسب‌وکار در شرایط بحران از تاریخ 22 آذر برگزار می‌کند.

وبینار مدیریت کسب‌وکار در بحران توسط آکادمی منظم برگزار می‌شود
آکادمی منظم وبینار مدیریت کسب‌وکار در بحران برگزار می کند

آکادمی منظم مجموعه وبینارهایی را برای راهنمایی صاحبین کسب‌وکارهای دیجیتال به منظور مدیریت بهتر کسب‌وکار در شرایط بحران از تاریخ 22 آذر برگزار می‌کند.

در این وبینارها که روزهای شنبه و سه‌شنبه هر هفته برگزار می‌شود، علیرضا کاظم زاده، مدیر ارتباطات بازاریابی ازکی، مجید کثیری، مدیرعامل آژانس روابط عمومی رسمینه و پلتفرم توزیع خبر اخبار رسمی، عادل طالبی، موسس آکادمی منظم، امین اسماعیلی، مدیر خلاقیت آژانس وبسیما، علیجاه شهربانویی، مشاور تبلیغات، بازاریابی و برندینگ، و نادر وهاب آقایی، مدرس و مشاور کسب‌وکار تجربه‌های خود را از تصمیم‌گیری در زمان بحران به اشتراک خواهند گذاشت.

آکادمی منظم اعلام کرده است که مخاطبین این وبینارها صاحبان کسب‌وکارها، مدیران شرکت‌های بزرگ و متوسط، مدیران شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها، مدیران دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات، مدیران روابط عمومی و ارتباطات، کارشناسان دیجیتال مارکتینگ، کارشناسان روابط عمومی و ارتباطات، کارشناسان تبلیغات و کمپین منیجرها، دیجیتال مارکترها، و همه فعالان و علاقه‌مندان حوزه کسب‌وکارهای دیجیتال هستند.

علاقه‌مندان به ثبت نام در این وبینارها می‌توانند از اینجا اقدام کنند. از طریق این لینک همچنین می‌توانید به اطلاعات بیشتری از این وبینارها دسترسی پیدا کنید.

بر اساس اعلام آکادمی منظم هزینه ثبت نام علاقه‌مندان در وبینار مدیریت کسب‌وکار در بحران به خیریه اهدا می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]