اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980625404880005

یازدهمین نمایشگاه بین المللی انواع کفپوش، موکت و فرش ماشینی افتتاح شد

کد: 13980625404880005

http://bit.ly/32EmIT0

، تهران , (اخبار رسمی): یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی که از تاریخ 22 تا 25 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد، امروز 22 شهریور 98 افتتاح شد.

افتتاح یازدهمین نمایشگاه بین المللی انواع کفپوش، موکت و فرش ماشینی
یازدهمین نمایشگاه بین المللی انواع کفپوش، موکت و فرش ماشینی افتتاح شد

افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی با حضور مدیرکل صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران همراه بود.

افسانه محرابی مدیرکل صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صمت در حاشیه افتتاح این نمایشگاه ضمن رونمایی از اولین و بزرگترین فرش پرچم اباعبدالله الحسین علیه السلام با بیش از ۵/۱ میلیون گره در مترمربع و همچنین رونمایی از برخی دستاوردهای جدید در حوزه فرش ماشینی گفت: «صنعت فرش ماشینی کشور با تعداد ۸۷۰ واحد صنعتی تولیدکننده، اشتغال ۲۵ هزار نفر و پتانسیل ارزآوری بیش از ۴۰۰ میلیون دلار در حوزه انواع کفپوش نسجی ماشینی از مهمترین صنایع حوزه نساجی و پوشاک است.»

 وی تصریح کرد: «اکنون حضور برخی تولیدکنندگان فرش ماشینی با رونمایی از دستاوردهای جدید و دستباف گونه با طرح‌ها و نقشه‌های سنتی و مدرن در حال رقابت در صادرات با کشورهای مطرح دنیا از جمله ترکیه است بطوریکه ایران رتبه پنجم صادرات انواع کفپوش‌های نسجی در دنیا را به خود اختصاص داده و بهمین منظور حمایت‌های همه جانبه و ارائه توانمندهای این صنعت با همکاری سایر دستگاه‌ها بویژه سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ضروری و حائز اهمیت است.

 مدیرکل صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صمت در پایان ضمن اشاره به حضور مناسب و توانمند تولیدکنندگان اظهار داشت: «برگزاری این نمایشگاه باید با حضور صنایع تامین‌کنندگان مواد اولیه فرش ماشینی از جمله ریسندگان نخ اکریلیک فرش ماشینی، نخ‌های پلی‌پروپیلن و نیز سیستم پنبه‌ای، پر رنگ‌تر از گذشته باشد تا ضمن شناسایی و ارائه این توانمندی‌ها، شاهد کاهش وابستگی به واردات مواد اولیه مورد نیاز این صنعت باشیم.»

این نمایشگاه در ۳۶ هزار مترمربع و با حضور ۱۳۸ شرکت داخلی و خارجی برگزار شد و تا ۲۵ شهریورماه میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

اخبار رسمی در نمایشگاه فرش ماشینی امسال، حامی خبری، روابط عمومی شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه است. شرکت‌های حاضر در نمایشگاه از حمایت اخبار رسمی قبل، حین و بعد از نمایشگاه برخوردار شده و اخبار آنها پیرامون نمایشگاه فرش ماشینی رسانه‌ای خواهد شد. اخبار منتشر شده از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه فرش ماشینی 98 در سایت اخبار رسمی منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این خدمات می‌توانند به سایت اخبار رسمی به آدرسakhbarrasmi.com مراجعه کرده، یا با شماره 22886635 تماس حاصل کنند و با دریافت مشاوره رایگان از تیم مشاوران اخبار رسمی با خدمات مرتبط با استراتژی‌های روابط عمومی برای شرکت‌ها و حضور در کلیه نمایشگاه‌ها استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]