اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010605637780005

دوره مدیریت زمان در اخبار رسمی آغاز شد

کد: 14010605637780005

https://bit.ly/3Kqthjg

، تهران , (اخبار رسمی): روز پنجشنبه مورخ 3 شهریور 1401 دوره مدیریت زمان با تدریس آقای سجاد سلیمانی، کوچ مدیریت زمان و برنامه‌ریزی، ویژه ‌کارکنان اخبار رسمی در مجموعه کارخانه نوآوری آزادی آغاز شد.

دوره مدیریت زمان در اخبار رسمی آغاز شد
برگزاری دوره مدیریت زمان توسط سجاد سلیمانی، کوچ مدیریت زمان، در اخبار رسمی

روز پنجشنبه مورخ 3 شهریور 1401 دوره مدیریت زمان با تدریس آقای سجاد سلیمانی، کوچ مدیریت زمان و برنامه‌ریزی، ویژه ‌کارکنان اخبار رسمی در مجموعه کارخانه نوآوری آزادی آغاز شد.

در این دوره سجاد سلیمانی به تدریس مفاهیم کار عمیق و با بهره‌وری بالا، کاهش کارهای بی‌بازده یا کم‌بازده، مدیریت انرژی در طول روز، افزایش توانایی در کار تیمی، کشف الگوهای زمانی و آموزش روتین‌ها و عادت‌ها در کار و زندگی می‌پردازد.

هدف از آموزش این دوره در اخبار رسمی، افزایش بهره‌وری تیمی به منظور افزایش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان است.

این دوره به مدت 9 ساعت در اخبار رسمی برگزار می‌شود و به دنبال آن سجاد سلیمانی کوچینگ فردی کارکنان را برای راهنمایی بیشتر آنان و حصول نتیجه مطلوب آغاز می‌کند.

سجاد سلیمانی، مدرس دوره مدیریت زمان، در توضیح این دوره گفت: «در یک کلام کلا می‌توانم بگویم که هدف دوره‌های آموزشی من آموزش مدل ذهنی (Mental model) توسعه‌یافته برای کار و زندگی در دنیای پرچالش و پیچیده امروز است و نه فقط آموزش تکنیک‌های مدیریت زمان. علاوه بر همه‌ی تکنیک‌های به روز و حرفه‌ای مدیریت زمان و برنامه‌ریزی، تلاش می‌کنم نظم و رشدی پایدار را به کارکنان آموزش دهم.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]