اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980716411310005

دوره‌ کوتاه‌مدت مبانی روابط عمومی تجاری برگزار می‌شود

کد: 13980716411310005

http://bit.ly/2Mr5qm0

، تهران , (اخبار رسمی): دوره‌ کوتاه‌مدت روابط عمومی با تدریس مجید کثیری، استراتژیست روابط عمومی و مدیرعامل اخبار رسمی توسط موسسه ایده برگزار می‌شود. در این دوره دیدی جامع از روابط عمومی مدرن به مدیران عامل، مدیران و کارشناسان ارشد کسب‌وکارها ارائه می‌شود.

آموزش روابط عمومی توسط مجید کثیری مدیر اخبار رسمی
دوره‌ کوتاه‌مدت مبانی روابط عمومی تجاری برگزار می‌شود

در دورانی که استفاده از رسانه‌های آنلاین و رسانه‌های اجتماعی به سرعت رو به و افزایش است، تعاملات مخاطبان و ذی‌نفعان کسب‌وکارها با این رسانه‌ها، داشتن دید و نگارش روابط عمومی مدرن از الزامات اصلی موفقیت کسب‌وکارها و سازمان‌ها در برندینگ، بازاریابی، فروش، منابع انسانی و حتی رقابت است.

در دوره کوتاه مدت روابط عمومی به اهمیت‌ روابط عمومی، بازاریابی و برند پرداخته می‌شود و ابزارهای پیاده‌سازی سریع و موثر برای به کارگیری استراتژی‌ها و ابزارهای این حوزه نیز ارائه خواهد شد.

این دوره‌ 30 ساعته با شناخت نیازهای امروز کسب‌وکارها در زمینه‌ روابط عمومی آفلاین، دیجیتال و ذی‌نفعان مختلف توسط موسسه ایده، برگزارکننده دوره‌های آموزشی در حوزه تبلیغات و روابط عمومی، طراحی شده است. در این دوره ورکشاپ‌ها و فعالیت‌های عملی نیز برگزار خواهد شد تا شرکت‌کنندگان این دوره بتوانند به صورت عملی موضوعات ارائه شده را اجرا کنند و در آینده در درون سازمان خود از آن بهره ببرند.

حاضران این دوره، در پایان قادر خواهند بود، شرکت خود و رقیبان را از دید روابط عمومی تحلیل کرده و استراتژی و برنامه‌ پایه برای روابط عمومی خود و نقش آن در بخش‌های مختلف کاری، طراحی و اجرا کنند و یا با شناخت شاخص‌ها و معیارهای اندازه‌گیری کمی و کیفی، بر روندهای شرکت خود در روابط عمومی نظارت کنند.

سرفصل‌های دوره کوتاه‌مدت مبانی روابط عمومی تجاری

در دوره‌ کوتاه‌مدت مبانی روابط عمومی تجاری، مباحثی چون شناخت روابط عمومی، اهمیت و نقش روابط عمومی در برندینگ، بازاریابی و فروش، روابط عمومی در ارتباطات بازاریابی و تبلیغات، استراتژی‌های روابط عمومی، شناخت رسانه، روابط عمومی مدیران، روابط عمومی دیجیتال، روابط عمومی دیجیتال و بازاریابی محتوایی و ... مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

معرفی مدرس دوره مبانی روابط عمومی تجاری

مدرس دوره مبانی روابط عمومی تجاری مجید کثیری، مدیرعامل اخبار رسمی، نخستین نیوزوایر بین‌المللی ایران است که از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده است. مجید کثیری کارشناس مدیریت تبلیغات تجاری و MBA از سازمان مدیریت صنعتی و استراتژیست روابط عمومی است. وی دارای 12 سال تجربه روزنامه‌نگاری در رسانه‌های آفلاین و آنلاین و تجربه‌ی مشاور روابط عمومی و بازاریابی محتوایی ده‌ها برند داخلی و بین‌المللی را دارد. کثیری تاکنون بیش از 50 دوره، کارگاه و سمینار در حوزه‌ی روابط عمومی و بازاریابی محتوایی برگزار کرده و به بیش از 5 هزار شرکت در زمینه روابط عمومی دیجیتال از طریق سامانه‌ی اخبار رسمی خدمات رسانی کرده است.

تاریخ شروع دوره ۹۸/۸/25 است که شنبه‌ها ساعت ۱۷ الی ۲۰، در ۱۰ جلسه سه ساعته برگزار می‌شود. به شرکت‌کنندگان در پایان گواهی شرکت در دوره اعطا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای ثبت نام دوره مبانی روابط عمومی تجاری می‌توانند از کد تخفیف akhbarrasmi (تا پایان مهرماه) استفاده و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مدرسه تبلیغات ایده به آدرس ideaschool.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش