اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980722412880005

اخبار رسمی حامی گردهمایی بزرگان صنعت خرده‌فروشی در «ایران ریتیل شو»

کد: 13980722412880005

http://bit.ly/2OJadlk

، تهران , (اخبار رسمی): اخبار رسمی، در راستای حمایت از کسب و کارهای فعال در صنعت خرده فروشی، حامی خبری اولین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته است. این نمایشگاه در روزهای نهم تا دوازدهم آبان‌ماه امسال در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

اخبار رسمی حامی گردهمایی بزرگان صنعت خرده‌فروشی در «ایران ریتیل شو»
اخبار رسمی حامی گردهمایی بزرگان صنعت خرده‌فروشی در «ایران ریتیل شو»

این نمایشگاه نخستین تجربه جدی در این زمینه است و به همت شرکت تجارت طلایی نیک روش برگزار می‌شود. هدف از این نمایشگاه توسعه شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و ایجاد تعامل و ارتباط گسترده با متخصصان جهانی این حوزه است. نباید فراموش کرد که خرده‌فروشی کار ساده‌ای نیست و باید بر اساس الگوهای بومی‌شده و به‌روزرسانی استانداردهای تعریف‌شده جهانی صورت گیرد.

انتقال تجربیات داخلی و بین‌المللی و همفکری پژوهشگران و دست‌اندرکاران صنعت مذکور و شرکت‌های فعال در این حوزه از جمله اهداف برگزاری است که اخبار رسمی نیز در راه رسیدن به این اهداف حامی شرکت‌های فعال خواهد بود و حمایت خبری، روابط عمومی خود را به شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه ارائه می‌کند.

در نمایشگاه صنعت خرده‌فروشی اخبار رسمی با ایده‌ خبری و اعزام خبرنگار آماده است کلیه اخبار شرکت‌های حاضر را تهیه و منتشر ‌کند.

همچنین کسب‌وکارهایی که به دنبال خبرسازی بیشتر در رسانه‌ها و ایجاد موج خبری از فعالیت‌های خود در رسانه‌های داخلی و بین‌المللی نیز هستند، می‌توانند از توزیع و بازنشر اخبار در رسانه‌ها و خبرگزاری‌های معتبر داخلی و بین‌المللی استفاده کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این خدمات می‌توانند به سایت اخبار رسمی به آدرس akhbarrasmi.com مراجعه کرده، یا با شماره 22886635 تماس حاصل کنند و با دریافت مشاوره رایگان از تیم مشاوران اخبار رسمی با خدمات مرتبط با استراتژی‌های روابط عمومی برای شرکت‌ها و حضور در کلیه نمایشگاه‌ها استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]