اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13930320200004

با راه اندازی آزمایشی سایت اخبار رسمی

آژانس رسانه اخبار رسمی کار خود را آغاز کرد

کد: 13930320200004

http://bit.ly/VuVPxZ

، تهران , (اخبار رسمی): فاز اول سایت آژانس رسانه اخبار رسمی به صورت آزمایشی راه اندازی شد.

آژانس رسانه اخبار رسمی

آژانس رسانه اخبار رسمی، نخستین آژانس ارائه کننده خدمات رسمی (پرس ریلیز) در ایران است که سرویس های رسانه های استاندارد و بومی شده را به شرکت ها و موسسات مختلف ارائه می کند.

در این مرحله بخش اخبار این سایت با تعداد محدودی از منوهای اولیه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت تا پس از یک دوره آزمایشی دو ماهه کلیه باگ ها و مشکلات احتمالی سایت رفع شده و رونمایی کامل از سایت اصلی با همه امکانات و قابلیت های متنوعی که برای آن طراحی شده عملیاتی شود.

پیش از این، وبلاگ اخبار رسمی با رویکرد انتشار مقالات و مطالب مربوط به حوزه روابط عمومی و روزنامه نگاری آنلاین، راه اندازی شده بود که در مدت کوتاهی با استقبال علاقه مندان روبه رو شد.

در حال حاضر نسخه آزمایشی سایت اخبار رسمی به نشانی http://akhbarrasmi.com/ قابل مشاهده است.

خبرنگاران، فعالان حوزه رسانه، مدیران و کارکنان روابط عمومی و کلیه علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت اخبار رسمی، ضمن استفاده از مطالب این سایت، در قسمت وبلاگ، نسبت به ثبت نام و اشتراک خبرنامه ها و محتواهای آموزشی اقدام کرده و از امکانات ارائه شده توسط اخبار رسمی بهره مند شوند.

از روز شنبه 10 خرداد نیز جشنواره «راه اندازی سایت اخبار رسمی» با ارائه یک اکانت رایگان تا 31 شهریور آغاز می شود.

کلیه شرکت ها می توانند از 10 خرداد با مراجعه به سایت اخبار رسمی و ثبت نام در صفحه مربوطه، از خدمات پایه ای که در طول این جشنواره به شرکت های ثبت نام کننده ارائه خواهد شد، بهره مند شوند.

آژانس رسانه اخبار رسمی، نخستین آژانس ارائه کننده خدمات رسمی (پرس ریلیز) در ایران است که سرویس های رسانه های استاندارد و بومی شده را به شرکت ها و موسسات مختلف ارائه می کند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]