کد: 13930605730027

با راه اندازی تاسیسات آب رسانی منطقه آزاد انزلی

آب واحد های تولیدی و صنعتی انزلی به طور کامل تامین شد

کد: 13930605730027

http://bit.ly/1ATrE3d

، بندر انزلی , (اخبار رسمی): با راه اندازی تاسیسات آب رسانی منطقه آزاد انزلی که به زودی در هفته دولت رسما مورد بهره برداری قرار می گیرد، آب مورد نیاز در سطح محدوده فاز صنعت، تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی تأمین می شود.

آب واحد های تولیدی و صنعتی انزلی به طور کامل تامین شد

در حال حاضر، سازمان منطقه آزاد انزلی آماده واگذاری انشعاب آب به کارخانه های تولیدی، واحدهای خدماتی، فعالین اقتصادی محدوده فاز صنعت، تجارت و گردشگری این منطقه است.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، این طرح عمرانی که با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان گیلان اجرا شده، اجرای ایستگاه پمپاژ و احداث مخزن زمینی 1000متر مربعی، مخزن هوایی 100متر مکعبی و اجرای شبکه توزیع و تأمین آب  بخش های مختلف عملیاتی می شود.

در حال حاضر، سازمان منطقه آزاد انزلی آماده واگذاری انشعاب آب به کارخانه های تولیدی، واحدهای خدماتی، فعالین اقتصادی محدوده فاز صنعت، تجارت و گردشگری این منطقه است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

منطقه آزاد انزلی

در سال 1375 در پی سفر رییس جمهور وقت به شهرستان انزلی و با توجه به به خواست همگانی مصوبه هیات دولت منطقه ویژه اقتصادی بندر انزلی در دو بخش جداگانه تعیین شد و سال 1382 این منطقه به «منطقه آزاد تجاری - صنعتی انزلی» تبدیل شد

منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار