کد: 13930608770027

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی خبر داد:

تالار اختصاصی بورس کالای ایران در منطقه آزاد انزلی راه اندازی می شود

کد: 13930608770027

http://bit.ly/1pTB9Mn

، بندر انزلی , (اخبار رسمی): رضا مسرور، ریس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، در مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی این سازمان، مجتمع بندری کاسپین را مهم ترین پروژه زیربنایی این سازمان برای تأمین زیرساخت های ترانزیتی ارزیابی کرد.

تالار اختصاصی بورس کالای ایران در منطقه آزاد انزلی

رضا مسرور تکمیل و تسریع در روند اجرایی پروژه های عمرانی و زیرساختی معوقه، در کنار خلق مزیت های جدید برای سرمایه گذاران را رویکرد اصلی سازمان منطقه آزاد انزلی اعلام نمود

وی گفت: بعد از شروع به کار تالار اختصاصی بورس کالای ایران در منطقه آزاد انزلی و تسهیل فضای کسب و کار در این منطقه، بهره گیری از تمام ظرفیت های ملی و استانی برای تسریع در بهره برداری از مجتمع بندری کاسپین مهم ترین اولویت کاری این سازمان است.

وی بیان این که توسعه منطقه، منوط به تکمیل زیرساخت ها و همکاری مدیران کشوری و استانی است، اضافه کرد: لازمه تحقق اهداف و برنامه های این سازمان در خصوص جذب سرمایه گذار، ایجاد زیرساخت های مورد نیاز است.

رضا مسرور تکمیل و تسریع در روند اجرایی پروژه های عمرانی و زیرساختی معوقه، در کنار خلق مزیت های جدید برای سرمایه گذاران را رویکرد اصلی سازمان منطقه آزاد انزلی اعلام و اضافه نمود: با فعال سازی مجدد احداث مجتمع بندری کاسپین، ساختمان اداری و تقاطع غیرهم سطح، 63 درصد از هزینه های پنج ماهه نخست سال جاری سازمان منطقه آزاد انزلی به پروژه های عمرانی اختصاص یافته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

منطقه آزاد انزلی

در سال 1375 در پی سفر رییس جمهور وقت به شهرستان انزلی و با توجه به به خواست همگانی مصوبه هیات دولت منطقه ویژه اقتصادی بندر انزلی در دو بخش جداگانه تعیین شد و سال 1382 این منطقه به «منطقه آزاد تجاری - صنعتی انزلی» تبدیل شد

منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار