کد: 13930609800027

به همت سازمان منطقه آزاد انزلی و با همکاری گروه هنری انزلی آرت

نفرات برتر دومین جشنواره «بندر در مه» معرفی شدند

کد: 13930609800027

http://bit.ly/1nMpt9z

، بندر انزلی , (اخبار رسمی): در مراسمی که باحضور مدیران این سازمان منطقه آزاد انزلی، هنرمندان و اساتید دانشگاه در فرهنگخانه این منطقه برگزار شد، نفرات برتر «دومین جشنواره بندر در مه» با محوریت موضوع «مهاجرت» معرفی شدند.

نفرات برتر دومین جشنواره «بندر در مه» معرفی شدند

هیأت داوران دومین جشنواره بندر در مه گلرخ محتاج الفضل، فـرانـک ایـرانـی و مـحـمـود آزادنـیـا را به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب و معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، هیأت داوران این جشنواره از میان 5 هزار اثر ارسالی، 68 اثر را جهت حضور در نمایشگاه پایانی آثار برگزیده در نگارخانه آسمان منطقه آزاد انزلی انتخاب و آثار ژابیز یرفظم، محمد حسین محرمی، شکوه ظروفچی و راحیل براتی را شایسته تقدیر دانسته و به عنوان منتخبین بخش ویژه دبیرخانه اعلام کردند.

هیأت داوران دومین جشنواره بندر در مه گلرخ محتاج الفضل، فـرانـک ایـرانـی و مـحـمـود آزادنـیـا را به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب و معرفی کرد.

سید ضیاء الدین شفیعی، معاون فرهنگی، هنری، اجتماعی، گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی در مراسم اختتامیه «جشنواره تصویر سازی بندر در مه» با بیان اینکه از همکاری با هنرمندان جوان گیلان برای توسعه فرهنگ استان استقبال می کنیم اظهار داشت: خود را در کنار همه کسانی احساس می کنیم که می توانند به فرهنگ و هنر این سرزمین یاری رسانند.

وی با قدردانی از برگزارکنندگان جشنواره بندر درمه، که با برگزاری این جشنواره گامی در جهت تجلیل از استاد جلیل ضیاء پور پدر نقاشی مدرن ایران برداشتند، افزود: اگر مدیران فرهنگی ظرفیت هایی را که در سایه همکاری با نسل جوانان کشور ایجاد می شود، قدر بدانند، شاهد وقوع اتفاقات بزرگی در فرهنگ و هنر ایران خواهیم بود.

نکوداشت جلیل ضیاء پور پدر نقاشی مدرن ایران به مناسبت نودوچهارمین سال تولد وی، تمرکز زدایی از فعالیت های هنری در سطح کشور از طریق کشف و حمایت از استعدادهای جدید در عرصه تصویرسازی، انتقال تجربیات هنرمندان کشور و جلب توجه نهادهای تصمیم گیر و افکار عمومی درخصوص ابعاد مختلف پدیده مهاجرت از طریق تصویرسازی هنرمندان از مولفه های بومی و عناصر طبیعی منطقه از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

منطقه آزاد انزلی

در سال 1375 در پی سفر رییس جمهور وقت به شهرستان انزلی و با توجه به به خواست همگانی مصوبه هیات دولت منطقه ویژه اقتصادی بندر انزلی در دو بخش جداگانه تعیین شد و سال 1382 این منطقه به «منطقه آزاد تجاری - صنعتی انزلی» تبدیل شد

منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار