اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13930617960035

در چهارمین جشنواره تجلیل از خادمان علم و پژوهش

از کارکنان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان تجلیل شد

کد: 13930617960035

http://bit.ly/1BmucHt

، خمینی شهر , (اخبار رسمی): مراسم تجلیل ازکارکنان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان باعنوان چهارمین جشنواره تجلیل از خادمان علم و پژوهش با تجلیل از 25 کارمند،کارشناس و مدیر نمونه این دانشگاه برگزار شد.

از کارکنان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان تجلیل شد

هدف نهایی ما برای کارکنان این دانشگاه رسیدن به احساس افتخار برای حضور و فعالیت در این دانشگاه است

در این مراسم دکتر سید محمود مدرس هاشمی، رییس دانشگاه صنعتی اصفهان موفقیت های دانشگاه صنعتی اصفهان را حاصل تلاش کلیه دانشگاهیان دانست و تصریح کرد: بخش زیادی از افتخارات کنونی دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان یکی از 100 دانشگاه برترآسیا، یکی از 100 دانشگاه جوان دنیا و ارتقاء رتبه این دانشگاه از جایگاه 95 آسیا به 85 و افتخارات دیگری از این قبیل حاصل کار، تلاش و زحماتی است که شما عزیزان در بخش های مختلف دانشگاه عهده دار آن هستید.

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان ارتقاء رضایتمندی کارکنان را از سرفصل های اصلی مدیریت این دانشگاه طی یک سال گذشته بیان کرد و گفت: در نشست مشترکی که سال گذشته با کارکنان دانشگاه داشتیم موضوعاتی مطرح شد که با پیگیری مسئولین دانشگاه موفق به انجام بخش عمده ای از آنها شدیم و البته هنوز در حال پیگیری برای به نتیجه رسیدن بخش دیگری از آنها هستیم.

وی همچنین از ارائه برنامه ای دقیق به منظور برگزاری نشست های مشترک با کارکنان، دانشجویان و اعضای هیأت علمی در اوایل مهرماه خبر داد.

مدرس هاشمی با اشاره به مشارکت خوب کارکنان دانشگاه در طرح نظرسنجی نحوه مدیریت دانشگاه صنعتی اصفهان در یک سال گذشته گفت: اکثر کارکنان با ابراز رضایت از نحوه انجام کارها در بخش های دیگر نیز انتقادات و پیشنهادات خوبی را مطرح نمودند.

وی اضافه کرد: اجرای آیین نامه اعضای غیرهیأت علمی یکی از مطالبات بحق کارکنان است که روند پیگیری آن هنوز نیز در حال انجام است.

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان ارائه یارانه غذا، بیمه تکمیلی، مرخصی تشویقی، ارائه بن های رفاهی و تشکیل شورای صنفی کارکنان را بخشی از مطالبات محقق شده کارکنان این دانشگاه عنوان کرد.

وی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های زیاد آیین نامه اعضای غیرهیأت علمی افزود: با کار شبانه روزی و بی وقفه در حوزه امور اداری، افرادی که پرونده های خود را ارسال کرده بودند در رتبه های خودشان قرار خواهند گرفت و در این ماه مابه التفاوت حقوق خود از ابتدای سال جاری را نیز دریافت خواهند نمود.

مدرس هاشمی با بیان این که بخش عمده ای از پیشنهادات کارکنان دانشگاه در طرح نظرسنجی، مربوط به کارکنان قراردادی که دوسوم کارکنان این دانشگاه را شامل می شوند بوده است تصریح کرد: در آیین نامه فعلی مزایایی برای کارکنان رسمی و پیمانی دیده شده که متأسفانه برای کارکنان قراردادی در نظر گرفته نشده است.

وی با تأکید بر بحق و جدی بود این مطالبات افزود: بهره مندی کارکنان قراردادی از این مزایا مغایرتی با سیاست دولت بر استخدام رسمی و پیمانی کمتر در سازمان های دولتی ندارد و انشالله با پیگیری مداوم از وزارتخانه و هیأت امنای دانشگاه سعی ما بر انجام این موضوع است.

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان در پایان با عذرخواهی از عملی نشدن بخشی ازمطالبات کارکنان به دلیل محدودیت های قانونی، مالی و تجربی گفت: هدف نهایی ما برای کارکنان این دانشگاه رسیدن به احساس افتخار برای حضور و فعالیت در این دانشگاه است.

در ادامه چهارمین جشنواره تجلیل از خادمان علم و پژوهش دانشگاه صنعتی اصفهان از 25 کارمند،کارشناس و مدیر نمونه این دانشگاه طی یک سال گذشته  تقدیر شد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانشگاه صنعتی اصفهان

دانشگاه صنعتی اصفهان یکی از دو دانشگاه بزرگ دولتی استان اصفهان و با 2300 هکتار مساحت، بزرگ ترین دانشگاه کشور از لحاظ وسعت است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش