اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139307271800035

با پایان بخش نهایی مسابقات

اعلام برگزیدگان دومین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات

کد: 139307271800035

http://bit.ly/1oimdcj

، خمینی شهر , (اخبار رسمی): دومین دوره جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات در دو بخش مسابقه و کارگاه های آموزشی به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان خاتمه یافت.

اعلام برگزیدگان دومین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات

دومین دوره جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات روزهای 23 و 24 مهر ماه به همت مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه این دوره از جشنواره، دکتر مهدی برنجکوب رییس مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به قابلیت های جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات گفت: دانشجویان و متخصصین این حوزه با حضور در کنار یکدیگر موجب ایجاد ظرفیت هایی بالا برای فعالان حوزه فناوری اطلاعات خواهند شد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان نیز با تاکید بر لزوم اهمیت بیشتر به امنیت فناوری اطلاعات در حوزه های تخصصی گفت: با توجه به افزایش میزان استفاده از فناوری اطلاعات در دستگاه های گوناگون، لازم است مدیران بیش از گذشته به این موضوع توجه نشان دهند.

همایون یزدان پناه با اشاره به ضعف های موجود در حوزه امنیت فناوری اطلاعات کشورهای جهان اسلام و وابستگی آن ها به غرب ابراز امیدورای کرد؛ در صورت ارتقای جشنواره امنیت فضای تبادل اطلاعات از سطح ملی به سطح منطقه ای، در بهبود امنیت فضای تبادل اطلاعات کشورهای جهان اسلام نیز تأثیرگذار باشد.

دبیر این جشنواره ملی نیز با اشاره به حمایت ویژه شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان از برگزیدگان این دوره از جشنواره گفت: این شهرک با هدف حمایت از کسب و کار در حوزه امنیت فناوری اطلاعات، تسهیلات لازم برای آغاز به کار دو تیم برگزیده این رقابت ها در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و یا شهرک های سایر نقاط کشور را فراهم و انجام مراحل استقرار آنها را تسریع خواهد کرد.

مهدی بهروزی ادامه داد: مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان با ارائه آموزش های لازم از طریق سایت اینترنتی خود، در آینده نزدیک مسابقات به دست آوردن پرچم (CTF) ویژه شرکت کنندگان غیرحرفه ای را به صورت آنلاین برگزار خواهد کرد.

در پایان بخش مسابقه این جشنواره، شش تیم راه یافته به مرحله نهایی (Attack & Defence) در محورهای برنامه های کاربردی تحت وب، مهندسی معکوس، رمزنگاری، پنهان نگاری، جرم شناسی، کشف آسیب پذیری و مهندسی اجتماعی با یکدیگر به رقابت پرداختند و تیم های Imen wall ، Black hole و Ui_cert به ترتیب عناوین اول تا سوم و جوایز نقدی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

در کارگاه های آموزشی این جشنواره نیز 150 نفر از مدیران ارشد سازمانی، کارشناسان فناوری اطلاعات و راهبران شبکه دستگاه های اجرایی استان اصفهان با حضور در هفت کارگاه تخصصی، آخرین آموزش های تخصصی مباحث امنیت سایبری را فرا گرفتند.

"مدیریت سازمانی و امنیت، راهکارها و چالش ها"، "سیستم جامع مانیتوریگ شبکه با استفاده از نرم افزار Solawinds"، "معرفی حملات DOS و روش های مقابله با آن"، "معرفی حملات Session Hijacking و روش های مقابله با آن"، "هک قانومند (با هدف ارزیابی شبکه)"، "تحلیل ترافیک شبکه" و "توصیه نامه هایی جهت ایمن سازی ساختارها و سامانه های فناوری اطلاعات" عناوین این هفت کارگاه تخصصی بود که به مدت دو روز در مجموعه تالارهای مفاخر دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

گفتنی است، دومین دوره جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات روزهای 23 و 24 مهر ماه به همت مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانشگاه صنعتی اصفهان

دانشگاه صنعتی اصفهان یکی از دو دانشگاه بزرگ دولتی استان اصفهان و با 2300 هکتار مساحت، بزرگ ترین دانشگاه کشور از لحاظ وسعت است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.iutnews.ir//