اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139309032200035

همزمان با دیگر دانشگاه های بزرگ کشور صورت می گیرد

میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان در همایش روزفیزیک از دانش آموزان نخبه

کد: 139309032200035

http://bit.ly/1qZCap8

، خمینی شهر , (اخبار رسمی): کتر پیمان صاحب سرا با اشاره به برگزاری همه ساله این همایش در دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: در همایش روز فیزیک امسال این دانشگاه، دانش آموزان نخبه سال آخر دبیرستان و دبیران آن ها از شهرستان های استان اصفهان و دیگر استان های مجاور حضور خواهند یافت.

میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان در همایش روزفیزیک ازدانش آموزان نخبه

همایش روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان با همکاری انجمن فیزیک ایران وبطور همزمان با تعدادی از دانشگاه های بزرگ کشور از جمله دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه شیراز و ... برگزار می شود.

وی ارائه سخنرانی کوتاه، مسابقه و طرح پرسش، بازدید از آزمایشگاه‌های پژوهشی و آموزشی پیشرفته دانشگاه صنعتی اصفهان، نشست با استادان و طرح پرسش و پاسخ، انجام آزمایشات به صورت عملی و ارائه اخبار مهم علمی یکسال گذشته را از جمله برنامه های درنظر گرفته شده برای این همایش عنوان کرد.

دبیر همایش روز فیزیک دردانشگاه صنعتی اصفهان به نقش ویژه این همایش در شناساندن هر چه بهتر دانشگاه صنعتی اصفهان و توانایی‌ها و امکانات آن به دانش‌آموزان نخبه استان به منظور تصمیم گیری جهت ورود به دانشگاه و جذب آنان اشاره کرد و افزود: این همایش امسال در روز پنجشنبه مورخ 13 آذرماه در تالار شهید فتوحی این دانشگاه برگزار خواهد شد.

صاحب سرا اضافه کرد: همایش روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان با همکاری انجمن فیزیک ایران وبطور همزمان با تعدادی از دانشگاه های بزرگ کشور از جمله دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه شیراز و ... برگزار می شود.

گفتنی است: دانش آموزان علاقه مند می توانند برای ثبت نام جهت حضور در این همایش به سایت انجمن فیزیک ایران به آدرس www.psi.ir/?phyday93  مراجعه و نیز اطلاعات بیشتر را از سایت دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان به آدرس www.physics.iut.ac.ir دریافت نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانشگاه صنعتی اصفهان

دانشگاه صنعتی اصفهان یکی از دو دانشگاه بزرگ دولتی استان اصفهان و با 2300 هکتار مساحت، بزرگ ترین دانشگاه کشور از لحاظ وسعت است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط:

| همایش روز فیزیک