اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040559470035

همزمان با ایام شهادت مولای متقیان

مراسم بزرگداشت استاد فقید دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود

کد: 1395040559470035

http://j.mp/28XQWb5

، خمینی شهر , (اخبار رسمی): مقارن با ایام شهادت مولای متقیان امام علی(ع)، مراسم ترحیم و بزرگداشت مرحوم شادروان دکترسروش علیمرادی استاد فقید دانشگاه صنعتی اصفهان، سه شنبه هفته جاری در مسجد فاطمه الزهرا(س) این دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان؛ مراسم ترحیم و بزرگداشت مرحوم شادروان دکتر سروش علیمرادی، مقارن با ایام شهادت مولای متقیان امام علی (ع) و بیست و دومین روز از ماه مبارک رمضان، سه شنبه مورخ 8 تیرماه از ساعت 10:30 الی 12:30 در مسجد فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

سروش علیمرادی، دانشیار دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان و مدیر نوآوری و تجاری سازی فناوری این دانشگاه، 26 خردادماه مقارن با نهمین روز از ماه مبارک رمضان پس از مدت ها تحمل رنج بیماری دار فانی را وداع گفت.

پیکر آن استاد فقید، پس از تشییعی باشکوه توسط دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان، به زادگاهش استان فارس منتقل و در شهرستان فسا تشییع و تدفین شد.

مرحوم دکتر سروش علیمرادی پس ازگذراندن دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه شیراز، در سال 1374 موفق به اخذ مدرک دکترای آمار از دانشگاه کارلتون کانادا شد.

آن استاد فقید طی دوران خدمت خود در دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن فعالیت پرثمر در عرصه های متعدد آموزشی و پژوهشی، راهنمائی ده ها رساله کارشناسی ارشد، مشاوره بیش از 20رساله کارشناسی ارشد و دکتری و ارائه دورهای مختلف آموزشی آمار و روش تحقیق آماری برای کارشناسان صنایع، با پذیرش مسئولیت های متعدد در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی و فناوری، طی سالیان متمادی منشاء خدمات ارزنده ای به جامعه علمی و دانشگاهی کشور گردید.

دبیری هشت دوره جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، مدیرنوآوری و تجاری سازی فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان، رییس مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان، دبیر شش دوره جشنواره طرح کسب و کار دانشجویان دانشگاه های استان اصفهان، رییس مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، مشاور تجاری سازی اختراعات بنیاد نخبگان استان اصفهان، دبیر علمی جشنواره منطقه‌ای اختراعات کوهرنگ، مدیرکل آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان و ...، بخشی از مسئولیت های علمی و اجرایی این استاد فقید دانشگاه صنعتی اصفهان است.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن عرض تسلیت مجدد به مناسبت این ضایعه جبران ناپذیر، از جامعه علمی و دانشگاهی و دیگر اقشار علاقه مند دعوت می کند تا با حضور در آئین شکوهمند ترحیم و بزرگداشت زنده یاد مرحوم دکتر سروش علیمرادی که با حضور دانشگاهیان، شخصیت های علمی و اجرایی استانی و کشوری و خانواده آن مرحوم برگزار می شود، ضمن ابراز همدردی با خانواده گرانقدر آن استاد فقید، مراتب قدرشناسی خود از شخصیت والای اخلاقی، جایگاه علمی و اجرایی و خدمات ارزنده آن مرحوم را به نمایش گذارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانشگاه صنعتی اصفهان

دانشگاه صنعتی اصفهان یکی از دو دانشگاه بزرگ دولتی استان اصفهان و با 2300 هکتار مساحت، بزرگ ترین دانشگاه کشور از لحاظ وسعت است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها