کد: 13930619990027

جهت سهولت در احراز هویت شهروندان

هزارمین کارت شهروندی منطقه آزاد انزلی صادر شد

کد: 13930619990027

https://goo.gl/ig9RFQ

، بندر انزلی , (اخبار رسمی): با صدور هزارمین کارت شهروندی منطقه آزاد انزلی، تعداد کارت های صادر شده از آغاز صدور کارت شهروندی به شهروندان این منطقه، به 1000 کارت بالغ شد.

هزارمین کارت شهروندی منطقه آزاد انزلی صادر شد

کارت شهروندی برای سه گروه ساکنین محدوده منطقه آزاد انزلی، کارمندان سازمان منطقه آزاد انزلی و شاغلین و فعالین اقتصادی در محدوده منطقه ازاد انزلی صادر می شود.

 به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، این کارت جهت سهولت در احراز هویت شهروندان در بخش های مختلف خدماتی، تجاری، صنعتی و سرمایه گذاری، تشکیل بانک های اطلاعاتی- جمعیتی جهت برنامه ریزی بر اساس گروه های مختلف فعال در سطح منطقه و پایه ریزی احراز هویت الکترونیکی با استفاده از تجهیزات برنامه ریزی شده خاص برای استفاده در مراکز خدماتی و رفاهی محدوده منطقه صادر شده است.
استفاده و بهره برداری از ظرفیت های قانونی منطقه آزاد انزلی، رونق فضای کسب و کار در محدوده این منطقه با استفاده از ارایه تسهیلات توسط پذیرندگان کارت شهروندی و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان منطقه از دیگر اهداف صدور کارت شهروندی منطقه می باشد
کارت شهروندی برای سه گروه ساکنین محدوده منطقه آزاد انزلی، کارمندان سازمان منطقه آزاد انزلی و  شاغلین و فعالین اقتصادی در محدوده منطقه ازاد انزلی صادر می شود.
براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، دارندگان کارت شهروندی منطقه آزاد انزلی، به مرور زمان، در آینده علاوه بر خدمات پیش گفته از خدمات دیگری نیز بهره مندمی شوند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

منطقه آزاد انزلی

در سال 1375 در پی سفر رییس جمهور وقت به شهرستان انزلی و با توجه به به خواست همگانی مصوبه هیات دولت منطقه ویژه اقتصادی بندر انزلی در دو بخش جداگانه تعیین شد و سال 1382 این منطقه به «منطقه آزاد تجاری - صنعتی انزلی» تبدیل شد

منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار