اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139306261100041

با حضور دکتر میرجلال الدین کزازی و چهره های ادبی دیگر

همایش «زلف چلیپا » در باغ موزه قصر برگزار می شود

کد: 139306261100041

http://bit.ly/1ARKfLa

، تهران , (اخبار رسمی): همایش «زلف چلیپا» که به بزرگداشت روز شعر و ادب پارسی و شاعر لب دوخته، فرخی یزدی اختصاص دارد، در باغ موزه قصر برگزار می شود.

همایش «زلف چلیپا » در باغ موزه قصر برگزار می شود

در این همایش ادبی، دکتر میر جلال الدین کزازی در زمینه شعر و ادب پارسی سخن خواهد گفت و استاد غلامحسین مراقبی درباره شاعران در بند در تاریخ ایران سخنرانی خواهد کرد .

به گزارش روابط عمومی باغ موزه قصر، این همایش روز پنج شنبه 27 شهریور ماه 1393 ، مصادف با روز بزرگداشت استاد محمد حسین شهریار و روز شعر و ادب پارسی و با حضور شاعران، نویسندگان و علاقه مندان به فرهنگ و ادب ساعت 18 در سالن فرخی یزدی واقع در مجموعه فرهنگی باغ موزه قصر برگزار خواهد شد.

در این همایش ادبی، دکتر میر جلال الدین کزازی در زمینه شعر و ادب پارسی سخن خواهد گفت و استاد  غلامحسین مراقبی درباره شاعران در بند در تاریخ ایران سخنرانی خواهد کرد .

همچنین عبد الجبار کاکایی شاعر و ترانه سرا و دکتر عرفان نظر آهاری شاعر و نویسنده معاصر به شعر خوانی خواهند پرداخت.

در این مراسم خانم چهرزاد بهار فرزند ملک الشعرا بهار  به نقل خاطراتی از پدر خواهند پرداخت. در پایان این مراسم، بند موزه یاد بود فرخی یزدی در باغ موزه قصر با حضور شاعران و نویسندگان رونمایی خواهد شد.

باغ موزه قصر در محل سابق زندان قصر و اقع در انتهای خیابان شهید مطهری، بعد از تقاطع دکتر شریعتی، میدان پلیس، قرار دارد و شرکت در این همایش برای علاقه مندان به شعر و ادب آزاد است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باغ موزه قصر

فتحعلی شاه قاجار درسال 1177 هجری شمسی درسال دوم سلطنت خود فرمان داد تا بیرون از تهران قصری برایش بسازند. محل قصر در جایی انتخاب شد که در آن زمان به اراضی خرم آباد معروف بود. آن محل درآن هنگام در دره ماهور بود،بنابراین ناگزیرشدند بعضی از قسمت ها را بتراشند وقسمت های دیگر را پر کنند. آن گاه در آن جا یک عمارت بزرگ شامل بیرونی، اندرونی،کلاه فرنگی واستخر بنا کردند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://qasr.ir/
وب سایت باغ موزه قصر
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب

رویدادمرتبط:

| زمان برگزاری همایش زلف چلیپا