اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139306291210037

در همایش مشتری‌مداری، توسعه کارآفرینی و پویایی اقتصادی شهر مشهد

مدیر عامل پست بانک تندیس کارآفرینی و مشتری‌مداری دریافت کرد

کد: 139306291210037

https://goo.gl/Gtqc5v

، تهران , (اخبار رسمی): طی مراسمی در حاشیه همایش مشتری‌مداری، توسعه کارآفرینی و پویایی اقتصادی در مشهد مقدس، تندیس کارآفرینی و مشتری‌مداری به مهندس ضیائی مدیرعامل پست‌بانک ایران اعطاء شد.

مدیر عامل پست بانک ا تندیس کارآفرینی و مشتری‌مداری دریافت کرد

پست بانک ایران در تهیه و تدوین برنامه‌ها و استراتژی‌های خود همواره به توسعه کارآفرینی توجه داشته و در این زمینه از زیرساخت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت پست نیز بهره می‌جوید.

به گزارش روابط‌عمومی پست‌بانک ایران، در این همایش که با حضور انجمن‌ها، شرکت‌ها و دانشکده کارآفرین دانشگاه تهران و مسوولان پست‌بانک ایران با موضوع "«کارآفرینی در ایران، مدیریت دانش و مشتری‌مداری» طی روز بیست‌وهفتم شهریورماه در مشهد برگزار شد تندیس مذکور را محمدرضا ساجدی‌پور رئیس اداره‌ کل روابط این عمومی بانک به نمایندگی از طرف مهندس ضیائی دریافت کرد.
درپایان این همایش گواهی‌نامه الگوهای کارآفرینی از سوی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، گواهینامه شاخصه‌های اقتصادی و مدیریت بحران توسط کمپانی AGS مورد تأیید مرکز اعتبار بخشی بین‌المللی آمریکا (AIAO) و گواهینامه مدیریت مشتری‌مداری از سوی QAM عضو مرکز ملی تأئید صلاحید ایران (NACI) به شرکت‌کنندگان در این همایش تعلق گرفت.
همچنبن محمود شیردل مدیرامور شعب و مناطق پست بانک ایران درحاشیه این همایش در مصاحبه با خبرنگاران ضمن تشریح فعالیت‌های پست‌بانک ایران در بیش از 14هزار نقطه کشور و ارائه خدمات مالی به بیش از 8 میلیون هموطن به ویژه در مناطق روستایی و محروم و نقش آن در توسعه کارآفرینی و شاخص‌های آن گفت: این بانک از همان آغاز فعالیت خود به عنوان یک کارآفرین برتر مطرح بوده و همواره از این مهم حمایت می‌کند.
وی اظهارداشت: پست‌بانک ایران یکی از مهمترین سازمان‌های دولتی است که در عمل کارآفرین بوده و گام‌های موثری در این زمینه برداشته است، به طوری که در راستای اشتغال‌زایی و کمک به رونق تولید در روستاها، بیش از 950 هزار فقره تسهیلات پرداخت کرده است.
شیردل تصریح کرد: پست بانک ایران در تهیه و تدوین برنامه‌ها و استراتژی‌های خود همواره به توسعه کارآفرینی توجه داشته و در این زمینه از زیرساخت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت پست نیز بهره می‌جوید.
مدیرامور شعب و مناطق پست بانک ایران در پایان اظهار امیدواری کرد، با حمایت مسوولان در خدمت‌گذاری به هم‌وطنان و اشتغال‌زایی گام‌های مؤثرتری برداشته شود.
همچنین محمدرضا ساجدی‌پور رئیس اداره‌ کل روابط‌عمومی پست بانک ایران در حاشیه این مراسم طی گفتگویی با اشاره به نام و موضوع کنفرانس و ارتباط آن با فعالیت‌های این بانک گفت: افتخار داریم در این همایش نماینده بانکی هستیم که با یک تفکر خلاق تاسیس و طی 18 سال گذشته همواره با مدیریتی خلاق، راهبری شده است.
وی درپایان عنوان کرد: براین باوریم که پست‌بانک ایران فرصت‌های لازم را برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار به ویژه در خارج از شهرها و نقاط دورافتاده فراهم نموده و همچنان این مهم در راس برنامه‌ها و اولویت‌های کاری این بانک قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پست بانک ایران

پست بانک ایران پس از تصویب اساسنامه توسط هیات محترم وزیران از دی ماه سال 1375 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد، و در حال حاضر با دارا بودن 14500 شعبه، دفتر و مرکز در سراسر کشور انواع خدمات بانکی و مالی را ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | کار و استخدام