اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621122200037

با امضای تفاهم نامه مشترک با تعاون روستایی، صندوق تعاون و برق تهران

همکاری‌ با پست‌بانک‌ایران گسترش می یابد

کد: 13950621122200037

http://goo.gl/timuqd

، تهران , (اخبار رسمی): براساس تفاهم‌نامه‌‌های منعقده بین پست‌بانک‌ایران با سازمان‌ مرکزی تعاون ‌روستائی ایران،‌ صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون و شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، همکاری‌های متقابل گسترش می یابد.

پست بانک

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی پست بانک عاملیت بانکی شرکت‌های تعاونی و اتحادیه‌های تحت پوشش سازمان‌ مرکزی تعاونی‌روستائی ایران و اعطای مجوز ایجاد باجه نمایندگی خدمات بانکی به شرکت‌های تعاونی روستائی به این نهاد پولی ، مالی و خدماتی واگذار شد.

براساس ضوابط مربوطه از مهمترین مواردی است که در تفاهم‌نامه منعقده این بانک با سازمان‌ مرکزی تعاونس روستائی ایران تأکید شده است.

همچنین صدور ضمانت‌نامه‌ توسط صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در راستای حمایت از شرکت‌های تعاونی برای تسهیل در دریافت تسهیلات و صدور ضمانت‌نامه بانکی و ارائه خدمات متنوع پست‌بانک‌ایران به صندوق مذکور از مهمترین مواردی است که در تفاهم‌نامه منعقده بین طرفین مدنظر قرار گرفته است.

گفتنی است: براساس تفاهم‌نامه منعقده بین این بانک و شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ مقرر گردید، خدمات متنوع بانکی به شرکت مذکور و مشترکان آن ارائه شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پست بانک ایران

پست بانک ایران پس از تصویب اساسنامه توسط هیات محترم وزیران از دی ماه سال 1375 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد، و در حال حاضر با دارا بودن 14500 شعبه، دفتر و مرکز در سراسر کشور انواع خدمات بانکی و مالی را ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه