اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823182440037

خدمت جدید پست بانک در مرز مهران ارائه شد

نصب 10 دستگاه خودپرداز و کش‌لس

کد: 13950823182440037

https://goo.gl/LpjD9H

، تهران , (اخبار رسمی): در جهت خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی 10 دستگاه خودپرداز (ATM) و کش‌لس پست بانک ایران در پایانه مرزی مهران نصب و فعال گردیده است.

پست بانک

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی پست بانک، فردین امیری مدیر شعب پست بانک استان ایلام گفت: با حمایت و پیگیری مستمر مدیریت کلان این بانک همواره در خدمت رسانی به زوار اربعین پیشگام بوده و امسال نیز برنامه مدونی برای خدمت رسانی به زوار در نظر گرفته شده است.

مدیرشعب پست بانک استان ایلام خدمات قابل ارائه در دستگاه‌های مذکوررا متناسب با نیاز زوار عنوان کرد و گفت: در این دستگاه‌ها خدماتی نظیر خرید شارژ سیم کارت اپراتورهای مختلف، انتقال پول از طریق کارت به کارت، اعلام موجودی حساب ، کمک به عتبات عالیات و پرداخت جرائم راهنمایی و رانندگی ارائه می شود.

فردین امیری تهیه دستگاه خودپرداز سیار ، پذیرایی از زوار و تجهیز مهمانسرای همکاران را از دیگر خدمات این بانک به زوار اعلام کرد و گفت: تمام شعب پست بانک استان جهت ارائه خدمات مطلوب بانکی بصورت حضوری و الکترونیک آمادگی کامل دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پست بانک ایران

پست بانک ایران پس از تصویب اساسنامه توسط هیات محترم وزیران از دی ماه سال 1375 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد، و در حال حاضر با دارا بودن 14500 شعبه، دفتر و مرکز در سراسر کشور انواع خدمات بانکی و مالی را ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه