اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710144160037

با حضور مدیرعامل پست بانک

استاندارقم خواستار حمایت از صنایع دستی شد

کد: 13950710144160037

https://goo.gl/erWTGn

، تهران , (اخبار رسمی): استانداری قم در نشست مشترک با جمعی از مدیران پست بانک ایران، خواستار حمایت این بانک از مشاغل خرد و توسعه صنایع دستی و ایجاد اشتغال پایدار درسطح استان شد.

پست بانک

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی پست بانک، در نشستی که با حضور سیدمهدی صادقی استاندار قم  و مدیران پست بانک برگزار شد؛ ضمن استقبال از گسترش همکاری ها و ارائه گزارشی از وضعیت اقتصاد استان  استاندار قم گفت: اغلب جمعیت استان قم در شهر سکونت دارند و این موضوع ضرورت ایجاد بستر مناسب برای حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان و رشد اقتصادی استان را دوچندان می کند.

اوی با تأکید بر لزوم توجه به بخش های روستائی در زمینۀ ارائه تسهیلات مناسب اشتغال ادامه داد: با توجه به هزینه اندک ایجاد و حمایت از مشاغل در بخش های روستائی نسبت به شهرها می توان با تأمین بودجه های لازم از مهاجرت روستائیان به شهرها پیشگیری کرد.

صادقی تصریح کرد: در حوزه صنایع دستی بویژه فرش دستباف و ابریشمی، قم درسطح جهان دارای جایگاه است و بدیهی است برای استفاده از این ظرفیت زمینه حضور سرمایه گذاران و حمایت از بافندگان قمی فراهم شود که در این زمینه درحال آماده سازی

فرحی نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی گفت: پست بانک ایران، بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ICT و همچنین بزرگترین خرده بانکدار کشور است که تلاش می کند ضمن ارائه خدمات خرد در روستاها و تجهیز منابع لازم، نیازهای مالی حوزه فناوری را تأمین کند.

وی ادامه داد: 30 درصد روستاهای کشور تحت پوشش خدمات این بانک قرار دارد و با راه اندازی باجه های نمایندگی بانکی حدود 20 هزار اشتغال در این مناطق ایجاد کردیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پست بانک ایران

پست بانک ایران پس از تصویب اساسنامه توسط هیات محترم وزیران از دی ماه سال 1375 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد، و در حال حاضر با دارا بودن 14500 شعبه، دفتر و مرکز در سراسر کشور انواع خدمات بانکی و مالی را ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه