اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950629131520037

بین صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلط

صندوق سرمایه گذاری پست بانک اول شد

کد: 13950629131520037

https://goo.gl/CAH4Nn

، تهران , (اخبار رسمی): صندوق سرمایه‌گذاری توسعه پست‌بانک، جایگاه نخست در بین صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلط را کسب کرد.

پست بانک

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی پست بانک، صندوق سرمایه‎گذاری توسعه پست‌بانک با کسب بازدهی سالانه 61.6 درصدی در مقابل بازده ‎ 22.79 درصدی بازار، جایگاه نخست را بین صندوق‎های سرمایه‎گذاری مختلط کسب کرده است.

 این صندوق درحال حاضر چهار سرمایه‎گذار حقوقی و حدود 1300 سرمایه‎گذار حقیقی دارد و متولی آن نیز مؤسسه حسابرسی و خدمات مالی فاطر و حسابرس آن هم مؤسسه حسابرسی و خدمات مدیریتی رهبین است.

این صندوق درحال حاضر دارای سه سرمایه‎گذار حقوقی و بیش از 300 سرمایه‎گذار حقیقی است و امکان سرمایه‎گذاری متقاضیان جدید از طریق شعب کارگزاری امکان‌پذیر می‎باشد که متولی آن، شرکت سبدگردان کاریزما و حسابرس آن نیز مؤسسه حسابرسی و خدمات مالی فاطر است.

همچنین با توجه به جایگاه ممتاز این دو صندوق در میان سایر صندوق های سرمایه گذاری و حتی بازدهی بیشتر از شاخص کل، به نظر می‌رسد سرمایه­گذاری در این دو صندوق برای علاقه ­مندان به بازار بورس و اوراق بهادار و نیز کسانی که آشنائی کافی به نحوه صحیح سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه را ندارند، کم‌ریسک باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پست بانک ایران

پست بانک ایران پس از تصویب اساسنامه توسط هیات محترم وزیران از دی ماه سال 1375 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد، و در حال حاضر با دارا بودن 14500 شعبه، دفتر و مرکز در سراسر کشور انواع خدمات بانکی و مالی را ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه