اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704136080037

پست‌بانک‌ایران به هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام می آید

حضور پررنگ بانکداری در صنعت مخابرات

کد: 13950704136080037

https://goo.gl/OTUQqy

، تهران , (اخبار رسمی): پست‌بانک‌ ایران همگام با سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر فعالان حوزه‌های صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام 2016 حضور فعال دارد.

تلکام

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی پست بانک، این بانک با ایجاد غرفه مستقل در فضای بیش از 90 مترمربع درسالن 8و9 و درکنار مجموعه‌های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و استقرار کارشناسان واحدهای روابط‌عمومی، دفاترخدمات بانکی، بازاریابی، بانکداری الکترونیک و بین‌الملل، شرکت صرافی فراز اعتماد و دایره سهام در بخش‌های مختلف غرفه، ضمن توزیع بروشور‌های اطلاع‌رسانی درخصوص خدمات و فعالیت‌های بانک، پاسخگوی سئوالات مسئولان بازدیدکننده، سهامداران، مشتریان و سایر بازدیدکنندگان است.

بنابراین گزارش: مدیران بخش‌های مختلف پست‌بانک‌ایران نیز درطول برگزاری نمایشگاه در این غرفه حضور یافته و ضمن پاسخگوئی به بازدیدکنندگان، نشست‌های صمیمی با آنان برگزار می‌کنند.

همچنین پست‌بانک‌ایران با استقرار یک دستگاه خودپرداز(ATM) و یک دستگاه کش‌لس(Cash Less) آماده ارائه خدمات به بازدیدکنندگان است.

گفتنی است: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام با شعار؛ خدمات دولت الکترونیک، توسعه ارتباطات، ارتباطات آسان، حفظ امنیت در فضای مجازی، حفظ حریم خصوصی، شبکه ملی اطلاعات، تولید محتوا و دسترسی به اطلاعات برای همه طی روزهای چهارم لغایت هفتم مهرماه سال جاری از ساعت 9 لغایت 17درمحل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برپاست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پست بانک ایران

پست بانک ایران پس از تصویب اساسنامه توسط هیات محترم وزیران از دی ماه سال 1375 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد، و در حال حاضر با دارا بودن 14500 شعبه، دفتر و مرکز در سراسر کشور انواع خدمات بانکی و مالی را ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش