اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139306301240035

با حضور بیش از 1100 دانشجوی جدید برای سال 94-93

دانشگاه صنعتی اصفهان به دانشجویان تازه وارد خوش آمد گفت

کد: 139306301240035

http://bit.ly/1Dq970t

، خمینی شهر , (اخبار رسمی): با حضور بیش از یک هزارو 100 دانشجوی دختر وپسر، جشن استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشگاه صنعتی اصفهان در تالار شیخ بهایی این دانشگاه برگزار شد.

دانشگاه صنعتی اصفهان به دانشجویان تازه وارد خوش آمد گفت

در این مراسم که با حضور بیش از یک هزار و 100 دانشجوی دختر و پسر تازه وارد دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، دانشجویان تازه راه یافته به این دانشگاه در یک مراسم شاد و به یادماندنی آغاز سال تحصیلی جدید و ورود به یکی از برترین دانشگاه های کشور را جشن گرفتند.

در این مراسم باشکوه، رییس دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن تبریک موفقیت دانشجویان جدیدالورد و خیرمقدم جهت حضورشان در این دانشگاه، در سخنانی بخشی از افتخارات، تاریخچه و نیز توانمندی های دانشگاه صنعتی اصفهان را ترسیم کرد.

دکتر سید محمود مدرس هاشمی با اشاره به زیرساخت های بسیار ارزشمند دانشگاه صنعتی اصفهان در بخش های گوناگون علمی و اجرایی تصریح کرد: سیستم آموزشی و نظم و انظباط این دانشگاه همواره زبانزد همگان است.

وی با بیان این که هم اینک قریب به 11 هزار دانشجو در مقاطع مختلف و در 14 دانشکده این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند افزود: دانشگاه صنعتی اصفهان در زمره معدود دانشگاه هایی است که همانند یک شهر کوچک از کلیه امکانات و نیازمندی ها برخوردار است.

عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان، آزمایشگاه های بسیار مناسب، کادر هیأت علمی توانمند و وقت گذار و ارتباط بسیارخوب با صنایع را از دیگر ویژگی های برجسته این دانشگاه عنوان کرد و ادامه داد: دستاوردها و موفقیت های دانشگاه صنعتی اصفهان مرهون تلاش مستمر کادر هیأت علمی، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه می باشد.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان صرفاً ناظر به پیشرفت های این دانشگاه نبوده و نیستند و بخش مهمی از افتخارات کسب شده در زمینه های گوناگون حاصل تلاش آنان با هدایت و حمایت اعضای هیأت علمی می باشد.

مدرس هاشمی، حدود 40 هزار فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی اصفهان را بزرگترین افتخار این دانشگاه ارزیابی کرد و گفت: این دانش آموختگان همواره در بخش های مختلف داخل و حتی خارج از کشور مؤثر بوده اند.

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به دیگر افتخارات ارزشمند این دانشگاه در عرصه علم و فناوری تصریح کرد: قرارگیری در میان یکصد دانشگاه برترجوان دنیا در رتبه بندی تایمز، قرارگیری در زمره یکصد دانشگاه برتر آسیا، برخورداری از مقالات متعدد علمی پژوهشی نمایه شده که بطور نمونه در سال 2013 این آمار قریب به هزارمقاله بوده است و اجرای بیش از 500 طرح صنعتی با صنایع مختلف طی پنج سال گذشته از جمله این افتخارات می باشد.

وی اضافه کرد: شناخته شدن دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان قطب علمی در تعدادی از زمینه های مهم همچون، رادار، زیردریا، شیمی سبز، فولاد و...، کسب عناوین متعدد در جشنواره های ملی و بین المللی، برخورداری از حضور ارزشمند چندین دانشمند برجسته بین المللی و برخورداری از بزرگترین دانشکده های کشاورزی و منابع طبیعی کشور از دیگر افتخارات این دانشگاه و بیانگر توانائی های ارزشمند دانشگاه صنعتی اصفهان است.

مدرس هاشمی با بیان این که هم اینک گفتمان علم و فناوری در صدر موضوعات مورد توجه مسئولین کشور به ویژه مقام معظم رهبری است تصریح کرد: انشاالله بتوانیم از این فرصت بوجود آمده استفاده نموده و دانشگاه صنعتی اصفهان را به جایگاه های بالاتر ارتقاء دهیم.

وی با اشاره به گذشت سریع فرصت چهارساله حضور در مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی اصفهان اضافه کرد: همه وظیفه دارند خوب تحصیل کنند و در نهایت فقط کسانی که از این زمان استفاده مناسبی نموده باشند پشیمان نخواهند شد.

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، سختگیری های منطقی و عاقلانه آموزشی در این دانشگاه را از دلایل پیشرفت دانشگاه صنعتی اصفهان دانست و تأکید کرد: شرکت در فعالیت های علمی، فرهنگی و اجتماعی فوق برنامه و نیز تهذیب، ورزش و تفکر در طی دوران تحصیل سبب رشد شخصیت دانشجویان خواهد شد.

وی توجه به موضوع مهم اشتغال را از جمله اهداف دانشجویان پس از ورود به دانشگاه عنوان کرد و خطاب به دانشجویان جدیدالورود دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: عدم گرایش به روحیه انفعالی و سرخوردگی و توجه به قابلیت ها و توانایی های فردی سبب پیشرفت در این حوزه خواهد شد.

مدرس هاشمی به دانشجویان جدید این دانشگاه توصیه کرد تا با توجه ویژه به کارآفرینی و ارائه ایده های جدید، به دنبال اشتغال زایی و حضور مفید و مؤثر در این بخش باشند.

وی با اشاره به موفقیت تعداد قابل توجهی از دانش آموختگان این دانشگاه در بخش کارآفرینی و حضور در این حوزه به ویژه در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان افزود: مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان وظیفه ارائه مشاوره به دانشجویان در این خصوص را بر عهده دارد.

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان در پایان از ارائه برنامه های گوناگون درخصوص کارآفرینی توسط مرکز کارآفرینی این دانشگاه از ابتدای سال تحصیلی جاری خبر داد.

در این مراسم که با حضور بیش از یک هزار و 100 دانشجوی دختر و پسر تازه وارد دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، دانشجویان تازه راه یافته به این دانشگاه در یک مراسم شاد و به یادماندنی آغاز سال تحصیلی جدید و ورود به یکی از برترین دانشگاه های کشور را جشن گرفتند.

گفتنی است: در پایان این جشن بزرگ، دانشجویان جدیدالورود دانشگاه صنعتی اصفهان با قرائت سوگندنامه ای متعهد بر تلاش مستمر علمی، فرهنگی و آموزشی در این دانشگاه شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانشگاه صنعتی اصفهان

دانشگاه صنعتی اصفهان یکی از دو دانشگاه بزرگ دولتی استان اصفهان و با 2300 هکتار مساحت، بزرگ ترین دانشگاه کشور از لحاظ وسعت است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش