اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139307201670035

با کسب رتبه سوم متخصصان برتر و رتبه پنجم دانشگاه برتر

درخشش دانشگاه صنعتی اصفهان در نهمین جشنواره برترین‌های فناوری نانو

کد: 139307201670035

http://bit.ly/1tlWmSu

، خمینی شهر , (اخبار رسمی): نهمین جشنواره برترین‌های فناوری نانو با کسب رتبه پنجم دانشگاه صنعتی اصفهان در بخش دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی برتر و رتبه سوم دکتر شادپور ملک‌پور در بخش متخصصان برتر کشور به پایان رسید.

درخشش دانشگاه صنعتی اصفهان در نهمین جشنواره برترین‌های فناوری نانو

دانشگاه های صنعتی شریف، تهران، تربیت مدرس و صنعتی امیرکبیر به ترتیب حائز عناوین اول تا چهارم شدند.

در مراسم پایانی این دوره از جشنواره که عصر روز گذشته و با حضور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور، دبیر ستاد توسعه فناوری نانو و جمعی از مسئولان‏، اساتید و پژوهشگران کشور در سالن همایش‌های صداوسیما تهران برگزار شد، 10متخصص برتر، یک متخصص جوان برتر، پنج دانشگاه، سه مرکز رشد، سه آزمایشگاه، سه محصول و پنج رسانه برتر حوزه فناوری نانو مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بخش متخصصان برتر نهمین جشنواره برترین‌های فناوری نانو، دکتر شادپور ملک‌پور استاد دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان رتبه سوم این دوره از جشنواره را به خود اختصاص داد.

این استاد برجسته دانشگاه صنعتی اصفهان، سال گذشته نیز با کسب رتبه چهارم بخش متخصصان هشتمین جشنواره برترین‌های فناوری، در زمره یکی از 10 متخصص برتر حوزه نانو فناوری کشور قرار گرفته بود.

همچنین در بخش دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی برتر نیز دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان پنجمین مؤسسه برتر نانوفناوری کشور را کسب کرد.

در این بخش دانشگاه های صنعتی شریف، تهران، تربیت مدرس و صنعتی امیرکبیر به ترتیب حائز عناوین اول تا چهارم شدند.

گفتنی است: نمایشگاه و جشنواره برترین‌های فناوری نانو از سوی ستاد توسعه فناوری نانو و به منظور ارزیابی و رتبه‌بندی فعالیت‌ها و دستاوردهای متخصصین و نهادهای فعال در حوزه فناوری نانو‏ به صورت سالانه برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانشگاه صنعتی اصفهان

دانشگاه صنعتی اصفهان یکی از دو دانشگاه بزرگ دولتی استان اصفهان و با 2300 هکتار مساحت، بزرگ ترین دانشگاه کشور از لحاظ وسعت است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش