اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139307281850037

در مراسم تودیع مدیرعامل پست بانک ایران مطرح شد؛

تغییر و تحول در پست‌ها و مسوولیت‌های سازمانی مسیر را برای تحقق اهداف جامعه هموار می‌سازد

کد: 139307281850037

http://bit.ly/1vVc1sv

، تهران , (اخبار رسمی): مهندس ضیائی پس از پایان ماموریتش در پست بانک ایران در مراسم تودیع خود در جمع اعضای هیأت مدیره و مدیران، ضمن اشاره به نهایی‌شدن عاملیت بانکی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آینده این بانک را روشن توصیف کرد.

تغییر و تحول در پست‌ها و مسوولیت‌های سازمانی مسیر را برای تحقق اهداف جامعه هموار می‌سازد

حضور در این بانک برای بنده تجارب ارزشمندی داشت و موفقیت‌ها و دستاوردها بیانگر این ادعا است.

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران، وی در ادامه با تقدیر از اعتماد دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و اعضای هیأت مدیره افزود: حضور در این بانک برای بنده تجارب ارزشمندی داشت و موفقیت‌ها و دستاوردها بیانگر این ادعا است.
ضیائی تصریح کرد: با توجه به ایجاد رویکرد جدید و اخذ عاملیت بانکی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تلاش جمعی به ویژه مساعدت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین گسترش ارتباط با پست موفقیت‌های زیادی برای پست بانک ایران حاصل خواهد شد.
وی ضمن اظهار امیدواری در خصوص اینکه پست بانک به جایگاه واقعی خود برسد،عنوان کرد: تغییر و تحول به ویژه در پست‌ها و مسوولیت‌های سازمانی به نوعی مسیر را برای تحقق اهداف جامعه و خواسته‌های مردم هموار می‌سازد و در واقع خدمت به نظام و مردم است.
مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مهندس ضیائی گفت: وی از مدیران خوشنام نظام است و برنامه‌ها و اقدامات زیادی را در این بانک انجام داده که قطعاً ماندگار خواهد بود.
وی افزود: همواره در هیات مدیره، انسجام همراه با تعامل و همفکری حاکم بود و در هر مقطعی هدف صرفاً خدمت به مردم و سرافرازی پست بانک ایران است.
رئیس هیأت مدیره درپایان برای مهندس ضیائی در مسئولیت‌های بعدی و زندگی شخصی آرزوی توفیق و سربلندی کرد.
فاتح کیاست مدیرامور سازمان و برنامه‌ریزی هم به نمایندگی از مدیران ستادی از زحمات و تلاش‌ها و اخلاق‌مداری وی تقدیر کرد.
سید رحمان حسین‌پور، رئیس اداره‌ کل حوزه مدیریت نیز ضمن تقدیر از زحمات مهندس ضیائی گزارشی از عملکرد وی در طول مسئولیت مدیرعاملی ارائه کرد و گفت: بیش از 53 جلسه هیأت مدیره برگزار و طی آن 445 مصوبه صورت گرفت و بیش از 90 درصد مصوبات نیز انجام شده است. 
وی در ادامه برگزاری مجامع عمومی معوق، عادی و فوق‌العاده، ایجاد شرکت‌های اقماری، افزایش سرمایه‌ بانک از محل تجدید ارزیابی دارائی‌ها، چابک‌سازی واحدهای ستادی، انعقاد تفاهم‌نامه با ریاست جمهوری برای ایجاد صندوق تامین مالی خرد روستائی در 10هزار نقطه کشور، اخذ عاملیت صندوق توسعه ملی، انعقاد تفاهم‌نامه پرداخت تسهیلات ازدواج دانشجویی با دانشگاه آزاد اسلامی و اخذ عاملیت بانکی وزارتخانه را از مهمترین اقدامات وی برشمرد.
همچنین بهزاد امیریان مدیرشعب استان اصفهان، غلامرضا حسن‌زاده مدیرشعب استان خراسان رضوی و علیرضا پورحسین مدیرشعب استان آذربایجان‌شرقی به نمایندگی از مدیران و کارکنان واحدهای اجرائی از زحمات و تلاش‌های مهندس ضیائی تجلیل و تقدیر کردند.
حجت‌الاسلام آقائی، رئیس شورای فرهنگی پست بانک ایران نیز از زحمات و تلاش‌های وی به ویژه در زمینه اخلاق‌مداری و ایجاد فضای همدلی و همراهی در بانک تقدیر کرد.
گفتنی است، از سوی هیأت مدیره و مدیران و کارکنان پست بانک ایران، لوح سپاس به مهندس ضیائی اهداء و از زحمات وی درطول تصدی مسوولیت مدیرعاملی تجلیل شد.
شایان ذکر است، براساس صورت جلسه هیات مدیره این بانک، محمود حسن‌زاده رئیس‌ ‌هیات مدیره به عنوان نماینده هیات مدیره تا تعیین مدیرعامل جدید عهده‌دار این مسوولیت‌ شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پست بانک ایران

پست بانک ایران پس از تصویب اساسنامه توسط هیات محترم وزیران از دی ماه سال 1375 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد، و در حال حاضر با دارا بودن 14500 شعبه، دفتر و مرکز در سراسر کشور انواع خدمات بانکی و مالی را ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه