اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139308112030037

معاون توسعه مدیریت هماهنگی و امورپشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد:

معرفی پست بانک ایران به عنوان بانک عامل وزارت ارتباطات

کد: 139308112030037

http://bit.ly/1wTZvX4

، تهران , (اخبار رسمی): مهدی راسخ، معاون توسعه مدیریت هماهنگی و امورپشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پست بانک ایران به عنوان بانک عامل این وزارتخانه معرفی گردید.

معرفی پست بانک ایران به عنوان بانک عامل وزارت ارتباطات

مجوزهای مربوطه در این راستا از وزارت امور اقتصادی و دارائی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت شده است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وی در گفتگوئی ضمن اعلام این خبر اظهارداشت: مجوزهای مربوطه در این راستا از وزارت امور اقتصادی و دارائی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت شده و از این پس همه عملیات بانکی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ها و سازمان های تابعه از طریق پست بانک ایران انجام می‌گیرد.
وی افزود: یکی از کامل‌ترین شعبه‌های پست بانک ایران طی چند ماه آینده در سایت پردیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح خواهد شد و این بانک توانائی بالایی برای رفع نیازهای مالی و پولی مردم دارد و می‌تواند از امکانات و بسترهای پست نیز برای توسعه خدمات و رفع نیازهای مربوطه بهره کافی را ببرد.
راسخ تصریح کرد: پست بانک ایران بنگاهی موفق است که مزیت های خود و نیازهای مخاطبان را به خوبی شناسائی کرده و براساس آن خدمات‌دهی می‌کند.
راسخ عضویت این بانک در مجامع بین‌المللی ازجمله؛ موسسه جهانی بانک‌های پس‌انداز(WSBI) و اتحادیه جهانی پست(UPU) را دیگر مزیت این بانک برشمرد و عنوان کرد: ایجاد تسهیل در استفاده از امکانات این وزارت و استفاده از ظرفیت‌های تخصصی فناوری اطلاعات(IT) در زمینه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از دیگر مزیت‌های حضور پست بانک ایران در مجموعه این وزارت است که باید به نحو مطلوبی از آن استفاده کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پست بانک ایران

پست بانک ایران پس از تصویب اساسنامه توسط هیات محترم وزیران از دی ماه سال 1375 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد، و در حال حاضر با دارا بودن 14500 شعبه، دفتر و مرکز در سراسر کشور انواع خدمات بانکی و مالی را ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]