اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139308212140037

به دنبال انتخاب پست بانک ایران به عنوان بانک عامل وزارت ارتباطات

عزم پست بانک برای ارائه خدمات بهینه

کد: 139308212140037

http://bit.ly/1EBaoBN

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به انتخاب پست بانک ایران به عنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های وابسته همه واحدهای ستادی و اجرایی این بانک در تمام نقاط کشور عزم خود را برای گسترش همکاری‌ها و پاسخگویی بهینه به کارکنان، ذینفعان و پیمانکاران و دیگر مشتریان آنان جزم کرده اند.

عزم پست بانک ایران برای ارائه خدمات بهینه

درحال حاضر حمایت خوبی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های وابسته از این بانک انجام می‌شود و همین امر موجب شده با جدیت تلاش کنیم و پاسخگوی تکالیف جدید باشیم.

به گزارش روابط‌عمومی پست‌بانک ایران، دکتر غلامحسین صباغی عضو هیات مدیره در نشست مشترک با روسا و کارکنان امورشعب و مناطق با بیان مطلب فوق گفت: درحال حاضر حمایت خوبی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های وابسته از این بانک انجام می‌شود و همین امر موجب شده تا در یک فضای تعاملی و مناسب برای پیشبرد اهداف بانک و بهبود وضعیت با جدیت تلاش نموده و پاسخگوی تکالیف جدید باشیم.
وی با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده بین پست بانک ایران و مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری درخصوص ایجاد صندوق تامین مالی خرد روستایی افزود: در همین راستا و به منظور اجرای بسته توسعه روستایی مبتنی بر آئین‌نامه اجرائی ماده 194 برنامه پنجم توسعه، این بانک از سوی مرکز فوق به عنوان مجری آن انتخاب شده و در مرحله اول 2000 صندوق در روستاها ایجاد می‌شود.
صباغی تصریح کرد: همه واحدهای ستادی و اجرایی این بانک با همیاری و مدیریت محلی و حمایت دولت و مجلس، آماده اجرای این مهم در راستای حمایت از تولید و اشتغال‌زایی در روستاها هستند.
عضو هیات مدیره عنوان کرد: کارهای بزرگی در پست بانک ایران انجام شده و همه باید جهت پیشرفت اهداف تعیین شده بانک، پاسخگو باشیم. براین اساس همه وظیفه دارند با توجه به حرکت و شروع خوبی که در اجرا ایجاد شده به نظرات و ایده‌های مدیران، روسای شعب و دیگر کارکنان که به طرق مختلف بیان می‌شود توجه نمایند.
وی درپایان بر تقویت فرهنگ غنی کار در مجموعه بانک و پرهیز از حواشی و تمرکز بر خدمت به هموطنان مبتنی بر امور حرفه‌ای و تخصصی تاکید کرد.
محمود شیردل مدیرامور شعب و مناطق نیز در این نشست گزارشی از عملکرد این حوزه ارائه و از حمایت اعضای هیات مدیره نیز تقدیر کرد.
گفتنی است، در این نشست هریک از روسای ادارات زیرمجموعه امور شعب و مناطق به بیان دیدگاه‌ها و نظرات و همچنین مشکلات حوزه‌های خود پرداختند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پست بانک ایران

پست بانک ایران پس از تصویب اساسنامه توسط هیات محترم وزیران از دی ماه سال 1375 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد، و در حال حاضر با دارا بودن 14500 شعبه، دفتر و مرکز در سراسر کشور انواع خدمات بانکی و مالی را ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]