اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139310182850005

چهار ماه بعد از شروع آزمایشی:

تعداد شرکتهای استفاده کننده از اولین نرم افزار آنلاین روابط عمومی ایران به عدد 100 رسید‎

کد: 139310182850005

http://bit.ly/1DB6dVx

، تهران , (اخبار رسمی): تنها چهارماه پس از راه اندازی اخبار رسمی، اولین پلتفرم روابط عمومی آنلاین در ایران، تعداد شرکت ها، کسب و کارها و سازمانهای استفاده کننده از این سامانه به عدد صد رسید. سه رقمی شدن تعداد مشترکین این سامانه تولید، انتشار و توزیع خبر در روز پنجشنبه 18 دی ماه، با عضویت وبسایت 2nate.com که یک سایت جمع آوری کمک های مردمی برای کمپین های خیریه است، اتفاق افتاد.

تیم اخبار رسمی: الناز پائیز، مجید کثیری، مصطفی مرشدی، مهدی جهانی مقدم

مجید کثیری، از بنیانگذاران «اخبار رسمی»: «اولین استفاده کننده پلتفرم اخبار رسمی خودمان بودیم و آن روز اینکه 99 شرکت دیگر همچون ما از نرم افزار و مدل کاری اخبار رسمی استفاده کنند برای ما یک رویا بود که خیلی زود به واقعیت پیوست.

مجید کثیری، از بنیانگذاران «اخبار رسمی» در این زمینه گفت: «اولین استفاده کننده پلتفرم اخبار رسمی خودمان بودیم و آن روز اینکه 99 شرکت دیگر همچون ما از نرم افزار و مدل کاری اخبار رسمی استفاده کنند برای ما یک رویا بود که خیلی زود به واقعیت پیوست و خیلی خوشحالیم که صدمین آنها تیمی است که کمک به امثال آنها برای ایفای مسئولیت اجتماعی مان بسیار مهم است.»

وی در ادامه گفت: «در این مدت از شرکت های کوچک و نوپا گرفته تا سازمان های دولتی به نحوی و با اهداف گوناگون از پلتفرم ما استفاده کرده اند و این نشان از خلاء اطلاع رسانی سریع و مستقیم شرکت ها با مخاطبان خود از طریق رسانه هاست.»
کثیری، هدف اصلی «اخبار رسمی» را ایجاد پلی بین شرکت ها و کسب و کارها به خصوص کسب و کارهای کوچک و متوسط به صورت مستقیم بیان کرد و  در زمینه چالش های «اخبار رسمی» در ماههای گذشته برای رسیدن به این موفقیت افزود: «در این چندماه، فراز و نشیب های زیادی را سپری کردیم. ما یک کسب و کار نوپا در ایران هستیم که برای اولین بار در حال پیاده سازی مدل جهانی پرس ریلیز (Press Release) در کشور هستیم و به ناچار بخشی از چالش اولین بودن، فرهنگ سازی و آموزش است. به هممین دلیل بیش از 120 مقاله آموزشی در زمینه روابط عمومی و اصول صحیح نگارش اخبار تجاری، در طی تنها چند ماه تهیه کردیم و به اشتراک گذاشتیم که بازخورد خوبی ایجاد کرد.»
اخبار رسمی نزدیک به سه ماه است که در مرکز شتابدهی کارآفرینی «آواتک» پذیرفته شده است. محمد مهدی جهانی مقدم، از دیگر بنیانگذاران اخبار رسمی و مدیر فنی آن در زمینه پیشرفت های فنی پروژه گفت: «استفاده از تجربه سایر کارآفرینان، قرار گرفتن در فضای استارتاپی و تمرکز بیشتر تیم اجرایی، باعث سرعت گرفتن روندها شده و تقریبا در هر هفته در حال رونمایی از امکانات جدیدی در سایت هستیم که امیدواریم این روند با افزوده شدن افراد جدید شکل سریعتری به خود بگیرد.»
گفتنی است اخبار رسمی به آدرس  www.AkhbarRasmi.com، نخستین پلتفرم تولید، انتشار و توزیع خبر و محتوا یا «پرس ریلیز» در ایران است که به کسب و کارها کمک می‌کند خبرهای دارای استانداردهای رسانه ای را پس از انتشار در سایت اخبار رسمی، توسط سیستم توزیع محتوای هوشمند، به رسانه‌ها، خبرنگاران و کارشناسان صنایع ارسال نمایند. همچنین «اخبار رسمی» منبع موثق و دست اول اخبار شرکت‌های ایرانی است. برای ایجاد این اطمینان، «اخبار رسمی»، از مکانیزم احراز هویت برای شرکت‌های مشترک خود (منتشر کنندگان اخبار) استفاده می‌کند و همچنین اخبار و محتوا را تنها پس از تایید شرکت‌ها منتشر و توزیع می‌نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://AKhbarRasmi.com
سایت اخبار رسمی، اولین پلتفرم روابط عمومی در ایران