اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139401234830005

«اخبار رسمی» مرجع انتشار و توزیع اخبار کنفرانس تدکس کیش

کد: 139401234830005

http://j.mp/1FMCRFF

، تهران , (اخبار رسمی): کنفرانس بین المللی تدکس کیش 28 و 29 فروردین در حالی برگزار می‌شود که «اخبار رسمی»،پلتفرم توزیع اخبار، به عنوان اسپانسر رسانه ای و مرجع خبرهای کنفرانس در آن حضور دارد.

انتشار و توزیع اخبار کنفرانس تدکس کیش توسط اخبار رسمی

TEDxKish یکی از رویدادهای وابسته به TED است که در جزیره کیش برگزار می‌شود و تلاش می‌کند با استفاده از محیط زیبای این جزیره بستری برای ارتباط فرهنگ و تفکر ایرانی و نگرش سایر جهانیان به آن ایجاد کند

به گزارش روابط عمومی آژانس رسانه‌ اخبار رسمی، کنفرانس بین المللی تدکس کیش  (TEDxKish) روزهای 28 و 29 فروردین ماه به میزبانی جزیره کیش در حالی برگزار می‌شود که "اخبار رسمی" به عنوان اسپانسر رسانه ای و مرجع  انتشار خبرهای آن با این کنفرانس همکاری دارد.

طبق توافق و برنامه ریزی انجام شده تمام خبرهای کنفرانس (Official Press Releases) که از طرف دبیرخانه آن تهیه می شوند، از طریق صفحه پروفایل این رویداد در «اخبار رسمی» منتشر و در سطح رسانه های کشور توزیع می‌شود و خبرنگاران، اهالی رسانه و علاقه مندان پیگیری اخبار این رویداد مهم می توانند، برای اطلاع از اخبار لحظه ای این کنفرانس، به سایت اخبار رسمی و صفحه تدکس کیش در این سایت مراجعه کنند.

"تد" سازمانی است که سعی دارد با گسترش ایده‌های ارزشمند و کاربردی، در زندگی افراد جامعه تاثیر گذار باشد. ایده‌های تد شامل موضوعاتی نظیر تکنولوژی، تفریح، طراحی، علم، روانشناسی، موسیقی، موضوعات اجتماعی و به طور کلی اکثر موضوعاتی که جوامع با آنها درگیر هستند و نیاز به راهکار، تفکر و ایده جدید دارند، می‌شود.

در کنفرانس های تد سخنرانان مختلفی از استادان دانشگاه، کارآفرینان موفق یا انسان‌های عادی حضور دارند و سعی می‌کنند ایده و سخنرانی خود را به ساده ترین زبان ممکن بیان کنند.

تد در سال 2009 تدکس را برای فراهم کردن امکان برگزاری این کنفرانس‌ها به صورت بومی و مستقل با مجوز تد، راه‌اندازی کرد و تاکنون نزدیک به 10 هزار کنفرانس تدکس در 167 کشور برگزار شده است.

پیرو فعالیت‌های خوبی که در کشور انجام شده، ایران نیز میزبان چند کنفرانس تدکس بوده است. تد به عنوان سازمانی غیرانتفاعی و غیر‌سودده به یکی از مهم‌ترین رخدادها در جهان تبدیل شده است و امید است در جامعه ایرانی نیز اقبال مردم به سوی این‌گونه فعالیت‌ها روزبه‌روز بیشتر شود.

 برگزار کنندگان کنفرانس تداکس کیش، هدف خود را این گونه بیان می‌کنند: «TEDxKish یکی از رویدادهای وابسته به TED است که در جزیره کیش برگزار می‌شود و تلاش می‌کند با استفاده از محیط زیبای این جزیره بستری برای ارتباط فرهنگ و تفکر ایرانی و نگرش سایر جهانیان به آن ایجاد کند. در TEDxKish مجموعه‌ای از افکار همگون و آینده‌نگر از نوآوران، طراحان، متخصصان، حامیان محیط‌ زیست و افرادی با دغدغه‌های اجتماعی دور هم جمع می‌شوند تا به «ایده‌های ارزشمند برای انتشار» جامه عمل بپوشانند.» 

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت تدکس کیش مراجعه کنند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://tedxkish.com/fa/
وبسایت کنفرانس بین المللی تدکس کیش
رویدادمرتبط های:

| آغاز کنفرانس تدکس کیش | پایان کنفرانس تدکس کیش