اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139403185440022

اولین ژوژمان اینترنتی دانشجویان هنر ایران راه اندازی شد

کد: 139403185440022

http://bit.ly/1QkFQxr

، تهران , (اخبار رسمی): وبسایت لرن‌آرت با مشارکت مرکز طراحی اسپیرال، برای اولین بار محتوای آموزشی تهیه شده توسط دانشجویان هنر را به صورت متمرکز در اختیار عموم قرار داد.

لرن‌آرت آموزش چندرسانه‌ای حدود 40 تکنیک هنری را در خود جای داده است.

در طول ترم سرویسهای اینترنتی و استارتاپ‌های مرتبط با هنر به دانشجویان معرفی می‌شد تا حس کارآفرینی با استفاده از پتانسیلهای اینترنت در آنها تقویت شود

به گزارش روابط عمومی مرکز طراحی اسپیرال، دانشجویان رشته آموزش هنرهای تجسمی دانشگاه علم و فرهنگ پروژه پایان ترم خود را با موضوع آموزش اینترنتی تکنیکهای هنری در وبسایت لرن آرت منتشر کردند تا علاوه بر کسب نمره برای واحد کارگاه نرم‌افزار، دانش خود را نیز به رایگان در اختیار عموم مردم گذاشته باشند.

حامد بیدی، مدرس دانشگاه علم و فرهنگ، با بیان اینکه برای اولین بار است که محتوای آموزشی تهیه شده توسط دانشجویان هنر به صورت متمرکز بر روی یک سایت و در اختیار عموم قرار می‌گیرد، اظهار داشت: معمولا پروژه‌های عملی و تئوری پایان ترم دانشجویان به صورت فایلهای پراکنده در اختیار اساتید قرار می‌گیرد و عملا استفاده مفیدی برای جامعه ندارند.

وی ادامه داد: همین پروژه‌های پایان‌ترم می‌توانند مستقیما در فضای اطلاعاتی وب فارسی منتشر شوند تا عموم مردم بتوانند از زحمات دانشجویان استفاده کنند..

بیدی به برگزاری واحد درسی «کاربرد نرم‌افزار در آموزش هنر» در دو کلاس اشاره و تشریح کرد: در این کلاس به دانشجویان شیوه تهیه محتوای آموزشی به صورت مالتی مدیا آموزش داده شد و آن‌ها علاوه بر اینکه در طول ترم به تهیه متن، عکس و ویدئوهای تالیفی مرتبط با آموزش تکنیک‌های هنری پرداختند، مهارت‌های لازم جهت به روز رسانی و مدیریت یک سایت اینترنتی با موضوع آموزش هنر را نیز آموختند.

مدرس دانشگاه علم و فرهنگ افزود: در طول ترم سرویسهای اینترنتی و استارتاپ‌های مرتبط با هنر نیز به دانشجویان معرفی می‌شد تا حس کارآفرینی با استفاده از پتانسیل‌های اینترنت در آن‌ها تقویت شود و مواجهه با ایده‌های نوآورانه موجود آن‌ها را شگفت زده می‌کرد.

وی معتقد است بستر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی معمولا به صورت یک طرفه و منفعلانه در محیط دانشگاهی دیده می‌شود و در بسیاری موارد منبعی برای کپی کردن محتوا و ارائه آن به عنوان پروژه پژوهشی در دانشگاه شده است.

بیدی ادامه داد: دانشجویان و حتی اساتید می‌توانند از حالت انفعالی خارج شوند و به تولید محتوای تالیفی در وب فارسی و همچنین در وبسایت‌های بین المللی بپردازند.

وبسایت لرن‌آرت به نشانی www.LearnART.ir با مشارکت مرکز طراحی اسپیرال برای دانشجویان هنر راه اندازی شده است و در اولین دوره محتوا گذاری، آموزش چندرسانه‌ای نزدیک 40 تکنیک هنری را در خود جای داده است که هر کدام بین 5 تا 10 فصل را شامل می شوند. در این وبسایت هر دانشجو پروفایل اختصاصی داشته و مطالب به نام وی منتشر شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسپیرال

فعالیت های مرکز طراحی اسپیرال متمرکز بر طراحی و دیزاین است که طراحی وب و رابط کاربری، طراحی گرافیک، انیمیشن، تصویر سازی و طراحی اپلیکیشن موبایل و طراحی ایده را شامل می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینکهای مرتبط:
http://www.LearnART.ir
وبسایت لرن آرت
http://www.spiraldesign.org
مرکز طراحی اسپیرال