اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394052146620005

برگزاری مسابقات ورزشی-تفریحی «جام خبرنگار» ویژه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران

کد: 1394052146620005

https://goo.gl/hpgbgh

، تهران , (اخبار رسمی): اخبار رسمی به مناسبت هفته خبرنگار مسابقات ورزشی- تفریحی، ویژه خبرنگاران با نام J-CUP برگزار می کند. این مسابقات با حمایت مجموعه فرهنگی- ورزشی انقلاب و در رشته های تنیس روی میز، تیر و کمان، اسکیت و تیراندازی در روز 30 مرداد و در تیم‌های بانوان و آقایان خبرنگار برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقات ورزشی-تفریحی «جام خبرنگار» ویژه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران

اخبار رسمی به مناسبت هفته خبرنگار مسابقات ورزشی- تفریحی برای خبرنگاران برگزار می کند. این مسابقات با همکاری مجموعه فرهنگی- ورزشی انقلاب تهران روز جمعه، سی ام مرداد ماه از ساعت ده صبح آغاز و در پایان به خبرنگاران برتر هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد. به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی، مدیر عامل این شرکت با تبریک روز خبرنگار به اصحاب قلم گفت: طبق ارزیابی های ما، برنامه های ویژه هفته خبرنگاران بیشتر به برگزاری نشست ها و سخنرانی ها و اهدای هدایا توسط سازمان ها محدود می شود و جای برنامه های مفرح و شاد در این بین خالی است. مجید کثیری افزود: به همین دلیل تصمیم گرفتیم پس از برگزاری برنامه های سازمان های مختلف یک برنامه شاد و ورزشی برای خبرنگاران تدارک ببینیم تا علاوه بر تفریح و گذراندن اوقاتی خوش، خبرنگاران بتوانند بیشتر با یکدیگر آشنا شده و تجربه ای متفاوت بدست آورند. 

وی افزود: این برنامه ها در آینده نیز پیگیری خواهد شد و امکاناتی برای استفاده همیشگی خبرنگاران از امکانات مجوعه انقلاب تهیه خواهد شد. همچنین اخبار رسمی برنامه های دیگر مانند ملاقات های هفتگی با تفکیک حوزه ها برای خبرنگاران برگزار می کند تا میزان هم افزایی و آشنایی اهالی رسانه با یکدیگر بیشتر شود.

شاهین احمدی، مسئول فنی مسابقات نیز در همین راستا گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، مسابقات از ساعت ده صبح سی ام مرداد آغاز می شود، خبرنگارانی که ثبت نام کرده اند از ساعت نه صبح می توانند به رایگان وارد مجموعه شده و پذیرش شوند. احمدی افزود: این مسابقات در چهار رشته تیراندازی با تفنگ، تیر و کمان، اسکیت و تنیس روی میز برگزار می شود و در پایان تیم هایی که در مجموع بالاترین امتیاز را کسب کنند بعنوان تیم برتر انتخاب خواهند شد. احمدی تاکید کرد: پذیرش تنها از افرادی که تا روز یکشنبه 25 مردادماه ثبت نام کرده اند از ساعت 9 تا 10 صبح روز جمعه 30 مردادماه انجام خواهد شد، لذا خبرنگاران محترم حتما در این ساعت به همراه کارت خبرنگاری یا معرفی نامه رسمی از رسانه خود به درب جنوبی مجموعه فرهنگی- ورزشی انقلاب مراجعه کنند.

در مسابقات JCup خبرنگاران و اهالی رسانه به دو روش می‌توانند شرکت کنند. روش اول از طریق رسانه‌ای است که در آن فعال هستند و این امر نیازمند تشکیل یک تیم حداقل چهارنفره است و روش دوم شرکت به صورت انفرادی است که در این صورت، در روز مسابقات خبرنگاران محترم در تیم‌های چهارنفره دسته بندی شده و می‌توانند با نام انتخابی خود در مسابقات شرکت کنند. 

علاقمندان برای ثبت نام در این مسابقات می توانند از طریق آدرس http://blog.akhbarrasmi.com/J-cup ثبت‌نام کنند و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ایمیل [email protected] مکاتبه و یا با شماره تلفن های 22886635 الی 7 و موبایل 09212776069 تماس بگیرند.

گفتنی است، ثبت نام در این مسابقات رایگان بوده و به علت محدود بودن ظرفیت اولویت با خبرنگارانی است که زودتر ثبت نام کرده اند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط های:

| پایان ثبت نام خبرنگاران | روز برگزاری مسابقات ورزشی-تفریحی «جام خبرنگار» ویژه خبرنگاران