اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394053046860005

با همکاری مشترک اخبار رسمی و باشگاه انقلاب صورت گرفت:

حضور 15 رسانه کشور در اولین دوره مسابقات ورزشی - تفریحی «جام خبرنگار»

کد: 1394053046860005

https://goo.gl/qKU79A

، تهران , (اخبار رسمی): اولین دوره مسابقات ورزشی - تفریحی «جام خبرنگار» با مشارکت نزدیک به 100 خبرنگار در قالب 20 تیم از 15 رسانه کشور و با حضور دکتر غلامرضا شعبانی بهار، معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و احمد سعادتمند، رییس فدراسیون تنیس روی میز در تاریخ 30 مرداد 1394 در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

اولین دوره مسابقات ورزشی- تفریحی «جام خبرنگار» برگزار شد

شاهین احمدی، مدیر مرکز همایش‌های مجموعه فرهنگی - ورزشی انقلاب در این برنامه با تشکر از همکاری مدیریت مجموعه انقلاب در برگزاری برنامه ابراز امیدواری کرد مسابقات جام خبرنگار به برنامه‌ای سالیانه در تقویم رویدادهای جامعه خبری کشور بدل شود

به گزارش روابط عمومی آژانس رسانه اخبار رسمی، اولین دوره این مسابقات با همکاری مشترک آژانس رسانه اخبار رسمی و مرکز همایش‌های مجموعه فرهنگی - ورزشی انقلاب با شرکت 20 تیم از 15 رسانه کشور از ساعت 8 الی 15 روز 30 مرداد برگزار شد و تیم‌های شرکت‌کننده، در گروه‌های 4 نفره و در 4 رشته ورزشی اسکیت، تنیس روی میز، تیر و کمان و تیراندازی با حضور مربیان و داوران ملی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با حضور در این مسابقات گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در سطح جامعه دارند و می‌توانند باعث توسعه ورزش‌های همگانی شوند. دکتر شعبانی بهار افزود: برگزاری این مسابقات می‌تواند موجب افزایش شور و نشاط در بین خبرنگاران و از این طریق در جامعه شود.

شاهین احمدی، مدیر مرکز همایش‌های مجموعه فرهنگی - ورزشی انقلاب نیز در این برنامه با تشکر از همکاری مدیریت مجموعه  انقلاب در برگزاری برنامه ابراز امیدواری کرد که مسابقات جام خبرنگار به برنامه‌ای سالیانه در تقویم رویدادهای جامعه خبری کشور بدل شده و در دوره‌های بعد به صورت گسترده‌تری برگزار شود.

اولین دوره مسابقات ورزشی - تفریحی «جام خبرنگار»  با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد. در این رقابت‌ها تیم خبرگزاری ایلنا به مقام اول دست یافت و تیم‌های پایگاه خبری جماران و روزنامه جام جم به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

گفتنی است، حضور خانواده‌های خبرنگاران شرکت‌کننده در مسابقات و استفاده آنان از دیگر امکانات مجموعه همچون بولینگ و مینی‌گلف، از حاشیه‌های جذاب این برنامه بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط:

| اولین دوره مسابقات ورزشی - تفریحی جام خبرنگار