اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394101051324763

روش جدید پرداخت در کسب‌وکارهای آنلاین

کد: 1394101051324763

http://j.mp/1UlM25X

، تهران , (اخبار رسمی): برون‌سپاری بخشی از یک کسب‌وکار آنلاین می‌تواند تمرکز یک مدیر را بر روی هدف اصلی فعالیت خود بیشتر کند. پرداخت آنلاین یا درگاه پرداخت هم می‌تواند به شکلی متفاوت برون‌سپاری شود و یکی از دغدغه‌های یک کسب‌وکار را مرتفع کند. این شکل از پرداخت می‌تواند به‌صورت یک لینک منحصربه‌فرد و به شکل گزارشی کامل از پرداخت‌ها در اختیار کسب‌وکار قرار گیرد.

در این طرح یک کسب‌وکار می‌تواند قسمت دریافت پول خود را به‌طور کامل برون‌سپاری کند و گزارش کاملی از دریافتی‌های خود داشته باشد. همچنین با تعریف یک آیتم، که می‌تواند یک نوع کالا یا خدمات به تعداد تعریف‌شده از سوی مدیر کسب‌وکار باشد، یک لینک منحصربه‌فرد دریافت کند.

به گزارش روابط عمومی پی‌پینگ، سعید مشهدی یکی از بنیانگذاران طرح پی‌پینگ گفت: بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین و نوپا با مشکل پرداخت به‌صورت آنلاین روبه‌رو هستند. مکانیزم دریافت پول در کسب‌وکارهای آنلاین نیاز به درگاه پرداخت آنلاین از یکی از بانک‌های کشور دارد که دریافت این درگاه‌ها امری زمان‌بر است. همچنین داشتن گزارشی از خدمات یا اقلام فروخته‌شده نیازمند نوشتن کدهای بسیاری توسط برنامه‌نویسان آن کسب‌وکار است، زیرا این گزارش از سوی درگاه‌های آنلاین داده نمی‌شود. به‌طور کلی برون‌سپاری بخش‌هایی از یک کسب‌وکار آنلاین امری عادی در دنیای کسب‌وکارهای آنلاین است، زیرا سبب می‌شود مدیر یک کسب‌وکار علاوه بر دریافت اطلاعاتی دقیق‌تر از کسب‌وکار خود تمرکز بیشتری بر فعالیت اصلی خود داشته باشد.

مشهدی در مورد طرح کسب‌وکار یا بیزنسی پی‌پینگ تصریح کرد: در این طرح یک کسب‌وکار می‌تواند قسمت دریافت پول خود را به‌طور کامل برون‌سپاری کند و گزارش کاملی از دریافتی‌های خود داشته باشد. همچنین با تعریف یک آیتم، که می‌تواند یک نوع کالا یا خدمات به تعداد تعریف‌شده از سوی مدیر کسب‌وکار باشد، یک لینک منحصربه‌فرد دریافت کند. سپس می‌تواند این لینک را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته و ایمیل کند یا به‌صورت یک دکمه برای پرداخت در سایت خود قرار داده و کاربر را به صفحه پرداخت هدایت کند.

مشهدی در مورد مزیت این نوع پرداخت در پی‌پینگ گفت: مهم‌ترین مزیت این کار، برون‌سپاری بخشی از کسب‌وکار آنلاین و همچنین دریافت گزارشی کامل از اقلام یا خدمات انجام‌شده در کسب‌وکار است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت پی‌پینگ به آدرس www.payping.ir نام کاربری دلخواه خود را انتخاب کرده و با ثبت اطلاعات خود درخواست فعال‌سازی این ویژگی را برای کسب‌وکار خود ارسال کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پی پینگ (payping)

پی پینگ یک درگاه پرداخت آنلاین است. در پی پینگ هر شخص یا بیزینس درگاه پرداخت خود را دارد. با عضویت در پی پینگ شما نام کاربری برای خود انتخاب می کنید و بعداز آن صفحه هر عضو بصورت payping.ir/username می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه