اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394103051940005

صدای خود را به گوش رسانه‌های بین‌المللی برسانید

کد: 1394103051940005

https://goo.gl/DeqaAM

، تهران , (اخبار رسمی): دسترسی هدفمند شرکت‌ها به رسانه‌های داخلی و بین‌المللی در دنیای رسانه‌ای امروز یکی از اولویت‌های شرکت‌ها به شمار می‌رود؛ امری که انجام آن، از سوی سرویس‌های آنلاین توزیع محتوا امکان‌پذیر شده است.

صدای خود را به گوش رسانه‌های بین‌المللی برسانید

مجید کثیری، مدیرعامل و بنیانگذار آژانس رسانه اخبار رسمی، درباره راه‌اندازی سرویس توزیع محتوا می‌گوید: با توجه به مشکلاتی که شرکت‌های داخلی برای دیده شدن خبرشان در فضای رسانه داشتند، ایده راه‌اندازی این سایت خبری در ذهن من شکل گرفت.

به گزارش روابط عمومی آژانس رسانه اخبار رسمی، کثیری در گفت‌وگو با هفته‌نامه «شنبه» در خصوص برخی مشکلات راه‌اندازی این سرویس بیان می‌کند: «یکی از مشکلات ما عدم آشنایی شرکت‌ها با اهمیت تولید محتوای دارای ارزش خبری بود، چراکه تمرکز آنها بیشتر بر رپرتاژ آگهی است. یکی دیگر از چالش‌های ما نوآورانه بودن این کسب‌وکار بود. اینکه به بازار بگوییم چیستیم و چه خلائی را پر می‌کنیم.»

با این حال راه‌ها و روش‌هایی نیز برای حل این مشکل در نظر گرفته شده است؛ روش‌هایی که کثیری به آنها اشاره کرده است: «برای غلبه بر این مشکلات از استراتژی آموزش استفاده کردیم تا بازار را با کار خود و ثمرات آن آشنا کنیم. تولید و توزیع بیش از 300 مقاله آموزشی و برگزاری چندین رویداد آموزشی به آموزش مدیران ارشد و به خصوص مدیران روابط عمومی کشور کمک شایانی کرد، تا جایی که در حال حاضر بیش از 400 شرکت از خدمات ما استفاده می‌کنند. این مشکلات ما را قوی‌تر کرد.»

البته مشکلات دیگری نیز بر سر راه این استارتاپ وجود داشته است. به گفته او «بزرگ‌ترین مشکل ما تیم‌سازی بود. این مشکلی است که هر استارتاپ در حال رشدی با آن روبه‌رو است. اینکه افراد مشتاق و چالش‌پذیر را گردهم آوریم و آنها را در راستای یک هدف متحد کنیم کار ساده‌ای نبود. اینکه تفکر کارمندی را تغییر دهیم و تفکر کارآفرینی و رشد را جایگزین کنیم شرط اصلی موفقیت بود و با چالش‌هایی که هر استارتاپ در خصوص هزینه‌ها با آن روبه‌رو است، این تغییر بسیار دشوار بود. برای غلبه بر این مشکل هم استارتاپ‌ها باید بتوانند یک مسیر رشد مشخص با دورنمایی جذاب برای هر یک از اعضای تیم ترسیم کنند.»

وی همچنین به برنامه‌های آینده این آژانس رسانه‌ای اشاره کرده و می‌افزاید: «قصد داریم با ارتقای سرویس، به شفافیت، سرعت و اطمینان فضای رسانه‌ای کشور کمک کنیم و همچنین سکویی برای توسعه فضای کسب‌وکار در ایران باشیم. در زمینه بین‌المللی نیز قصد داریم بخش توزیع بین‌المللی اخبار شرکت‌های داخلی را توسعه دهیم تا به ارتقای جایگاه برندهای ایرانی در جهان کمک کنیم و صدای آنها را رساتر به گوش رسانه‌های جهانی برسانیم.»

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مصاحبه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | رسانه‌ها