اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394110852350005

خیز شرکت‌های بزرگ دنیا به‌سوی روابط عمومی و محتوا

کد: 1394110852350005

https://goo.gl/Txf2fo

، تهران , (اخبار رسمی): مجید کثیری، کارشناس روابط عمومی، در طی سخنانی در همایش تخصصی بهبود و توسعه پایدار کسب‌و‌کارهای الکترونیکی، روابط عمومی و محتوا را آینده بازاریابی دانست که 70 درصد بودجه بازاریابی شرکتهای بزرگ جهان تا سال 2020 به آن اختصاص خواهد یافت.

خیز بزرگ شرکتهای بزرگ دنیا به‌سوی روابط عمومی و محتوا

وی افزود: در طی تاریخ چندهزار ساله عمر بشر و تولید علم امروز شاهدیم که 90 درصد اطلاعات کل تاریخ، تنها در دو سال اخیر تولید شده است بنابراین با یک انقلاب اطلاعاتی روبه‌رو هستیم.

به گفته او به همین دلیل است که  طبق نظرسنجی‌ها بیش از 36 درصد شرکتهای بزرگ جهان، روابط عمومی و بازاریابی محتوا را دو اولویت اول سازمان خود معرفی کرده اند.

این کارشناس حوزه ارتباطات و مدیرعامل آژانس رسانه اخبار رسمی در ادامه گفت: امروز 49 درصد یعنی نیمی از کسانی که در اینترنت خرید می کنند، قبل از خرید، جستجوی خود را در مورد محصول یا برند مورد نظرشان از طریق گوگل انجام می دهند، یعنی مستقیما به سایت فروشنده نمی روند و ابتدا می خواهند بدانند در مورد آن محصول در رسانه ها چه می گویند.

وی افزود: از طرفی ماهیانه نزدیک به 140 میلیارد جست‌وجو در گوگل انجام می شود که به طور میانگین هر انسان در زمین ماهیانه 14 جستجو در گوگل انجام می دهد. اینجاست که اهمیت روابط عمومی و محتوا در موفقیت یا شکست برندها معلوم می شود.

کثیری در پایان به خدمات پلتفرم اخبار رسمی به عنوان اولین پلتفرم توزیع محتوا در ایران اشاره کرد و استفاده از آن برای توزیع محتوا در رسانه های داخلی و بین المللی را آموزش داد.

گفتنی است در این همایش یک روزه که به همت مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان برگزار شد سخنرانانی همچون مجید کثیری، مدیرعامل آژانس رسانه اخبار رسمی، رضا امیدسالاری مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پرداخت، احمدرضا مسرور مدیر عامل شتابدهنده دیموند، رامتین منزهیان رییس هیئت مدیره شرکت ایده نویت، سید نصیرالدین ضوئی رئیس کارگروه تجارت الکترونیک کمیسیون ICT اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان و رضا الفت نسب دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی ایران به ارائه سخنرانی و آموزش در حوزه تجارت الکترونیک و کسب و کارهای آنلاین پرداختند.
همایش تخصصی بهبود و توسعه پایدار کسب‌و‌کارهای الکترونیکی در مجتمع فرهنگی شهروند اصفهان در تاریخ 8بهمن برگزار شد. علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر در خصوص مسائل مطرح شده در این سخنرانی می‌توانند به مطلبی با عنوان، آینده روابط عمومی و محتوا در کسب و کارهای آنلاین، به لینک وبلاگ اخبار رسمی  به آدرس j.mp/1nASmwB مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]