اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394111952754981

در حاشیه کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای؛فرصت‌ها و چالش‌ها برگزار می‌شود

رویداد 3 روزه «ماراتن بازی‌سازی»

کد: 1394111952754981

https://goo.gl/VByw1F

، تهران , (اخبار رسمی): رویداد «ماراتن بازی‌سازی» در کنار کنفرانس «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» 28 بهمن ماه در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود. این رویداد، فرصتی برای یادگیری نکات فنی و عملی حوزه‌ی بازی‌سازی و نیز آشنایی با این بازار پردرآمد به‌کمک بهترین متخصصان بازی‌سازی کشور است.

رویداد بازی سازی سه روزه ماراتن بازی سازی

دانشجویان می توانند با استفاده از کد تخفیف student از 30درصد تخفیف دانشجویی در ثبت‌نام استفاده کنند

این رویداد در 3 روز برگزار می‌شود و روز اول آن چهارشنبه 28 بهمن است. در رویداد ماراتن بازی‌سازی افرادی که ایده دارند می‌توانند بعد از تکمیل تیم، بر روی ایده‌های خود کار کنند. به این ترتیب و در طول پنجشنبه و جمعه هر تیم روی یک ایده کار می‌کند و با کمک مربیان نتیجه کار آماده می‌شود.

 

عصر روز جمعه 30بهمن زمان ارائه کار به داوران است. در این روز هر تیم مجموعا 10 دقیقه فرصت دارد تا از کار خود در مقابل داوران دفاع کند. در پایان این رویداد، برندگان مشخص می‌شوند.

 

شرکت‌کنندگان در این رویداد الزاما متخصص نیستند و شرکت در بازی نیازمند علاقه و آشنایی اولیه است؛ چراکه هم‌تیمی‌ها و مربیان نیز در طول بازی به شرکت‌کنندگان کمک خواهند کرد.

 

دانشجویان می توانند با استفاده از کد تخفیف student از 30درصد تخفیف دانشجویی در ثبت‌نام استفاده کنند. گفتنی است که سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به حوزه گیم در این رویداد حضور خواهند داشت.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.goo.gl/gMhCtIمراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایوند

ایوند یک ابزار مدرن برای معرفی و فروش بلیت رویدادهای مختلف است. با استفاده از این ابزار برگزارکنندگان می‌توانند به راحتی رویداد خود را معرفی کرده و بلیت آن را به فروش برسانند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط های:

| اولین روز رویداد «ماراتن بازی‌سازی» در کنار کنفرانس «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصتها و چالش‌ها» | زمان ارائه کار به داوران رویداد «ماراتن بازی‌سازی»