اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394111952784981

انجمن کاربری ایران برگزار می‌کند

رویداد روز جهانی معماری اطلاعات 2016

کد: 1394111952784981

https://goo.gl/j2oNwq

، تهران , (اخبار رسمی): رویداد روز جهانی معماری اطلاعات 2016 در تاریخ اول اسفند سال جاری در 37 کشور برگزار می‌شود.

رویداد روز جهانی معماری اطلاعات 2016

معماری اطلاعات به معنی طراحی ساختاری سامانه‌های اشتراک اطلاعات، با هدف ارتقای یافت‌پذیری و کاربردپذیری و به عبارت دیگر، معماری اطلاعات هنر و علم سازماندهی اطلاعات در وب‌سایت‌ها، اینترانت‌ها، نرم‌افزارها، و واسط‌های کاربر است.

معماران اطلاعات، چارچوبی برای چیدمان اطلاعات تعریف می‌کنند تا کاربر به سرعت و سهولت به اطلاعات مورد نظر خود دست یابد. سخنرانان این رویداد شرکت سارینا، پرهام باغستانی و علیرضا نیکوکار هستند و مباحث مطرح‌شده در این رویداد معماری اطلاعات در عمل، معماری اطلاعات و مصورسازی اطلاعات، روش‌ها و ابزارهای معماری اطلاعات، چالش‌ها و راهکارهای معماری اطلاعات و معماری اطلاعات فضای مجازی است.

گفتنی است که رویداد روز جهانی معماری اطلاعات 2016 از سوی انجمن کاربری ایران و در تاریخ اول اسفند از ساعت 17 تا 21 برگزار می‌شود و مکان برگزاری این رویداد به زودی اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی تهیه بلیت و سایر جزئیات می‌توانند به آدرس www.goo.gl/S5G547 مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایوند

ایوند یک ابزار مدرن برای معرفی و فروش بلیت رویدادهای مختلف است. با استفاده از این ابزار برگزارکنندگان می‌توانند به راحتی رویداد خود را معرفی کرده و بلیت آن را به فروش برسانند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط:

| برگزاری رویداد روز جهانی معماری اطلاعات 2016