اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394112653005039

صباد؛ حامی اولین کنفرانس تخصصی تبلیغات دیجیتالی

کد: 1394112653005039

https://goo.gl/9EFk5w

، تهران , (اخبار رسمی): تبلیغات موبایلی بزرگ‌ترین بخش تبلیغات دیجیتال است. درحالی که بعضی‌ها تبلیغات موبایلی را شبیه تبلیغات آنلاین می‌دانند، میزان دسترسی به مشتری و نفوذ تبلیغات موبایلی بسیار بالاتر است. بازاریابان و مبلغان عقیده دارند که آینده در گرو بازاریابی موبایلی است و قدم‌های بزرگی را در راستای ترکیب قدرت این پلتفرم تبلیغاتی در استراتژی‌های خود برداشته‌اند. صباد نیز به عنوان یکی از پیشگامان صنعت تبلیغات موبایلی، در این رویداد بزرگ حضور خواهد داشت.

اولین کنفرانس تبلیغات دیجیتالی سه‌شنبه 27 بهمن 1394 - مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد

صباد به عنوان یکی از پیشگامان صنعت تبلیغات موبایلی ایران در کنار دیگر متخصصان این حوزه، این افتخار را دارد تا به عنوان حامی در اولین کنفرانس تخصصی تبلیغات دیجیتال حضور یابد

امروزه دنیای دیجیتال در تمامی جنبه‌های زندگی و کار افراد توسعه پیدا کرده و استفاده از ابزارهای دیجیتال یکی از الزامات اصلی زندگی هر فردی شده است. در این میان ضریب نفوذ اینترنت با عددی حدود 74 درصد همراه با ویژگی‌های منحصربه‌فرد این ابزارها از قبیل تعاملی بودن و هزینه پایین اطلاع‌رسانی در آنها، شخصی بودن و دردسترس بودن، آنها را تبدیل به یکی از مهم‌ترین و اثربخش‌ترین رسانه‌های تبلیغاتی کرده است، لذا با توجه به افزایش اهمیت و به‌کارگیری رسانه‌های دیجیتالی، گاهی عدم توجه به ویژگی‌ها و الزامات خاص این رسانه‌ها موجب عدم بهره‌گیری مناسب شرکت‌ها از این رسانه ارزشمند شده است. همانطور که روندهای تبلیغات در جهان نشان می‌دهد، این رسانه امروز تبدیل به مهم‌ترین رسانه تبلیغاتی شرکت‌ها شده است. از این رو توجه به توسعه دانش کاربردی تبلیغات دیجیتالی و آشناسازی مدیران شرکت‌ها با نحوه برنامه‌ریزی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتالی هدفمند، مورد توجه عوامل برگزاری کنفرانس تبلیغات دیجیتالی قرار گرفت. همچنین قابل ذکر است که این کنفرانس تاکید ویژه‌ای بر توسعه تبلیغات دیجیتالی هدفمند به منظور پوشش‌دهی به اهداف تبلیغات شرکت‌ها و نیز ایجاد بالاترین سطح دسترسی و اعتبار در بازار هدف شرکت‌ها دارد تا بتواند با افزایش اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی، بهترین نتایج را برای آنها ایجاد کند. در این کنفرانس سعی خواهیم کرد با انتقال دانش تخصصی و کاربردی از طریق سخنرانی مشاوران و مدیران متخصص حوزه تبلیغات و دیجیتال و نیز ارائه تجربیات و نتایج کمپین‌های موفق دیجیتالی زمینه‌ای را برای کسب دانش و تجربه برای صاحبان کسب‌وکار و مدیران بازاریابی و تبلیغات فراهم آوریم.

 

تبلیغات موبایلی بزرگ‌ترین بخش تبلیغات دیجیتال است، درحالی که برخی، تبلیغات موبایلی را شبیه به تبلیغات آنلاین می‌دانند، میزان دسترسی به مشتری و نفوذ تبلیغات موبایلی بسیار بالاتر است. در حال حاضر انتظار می‌رود تعداد گوشی‌های موبایل حدودا به تعداد جمعیت جهان رسیده باشد. در نتیجه به ‌سادگی مشهود است که تبلیغات موبایلی سود بالاتری را در مقایسه با تبلیغات آنلاین ارائه می‌دهند. بازاریابان و مبلغان عقیده دارند که آینده در گرو بازاریابی موبایلی است و قدم‌های بزرگی را در راستای ترکیب قدرت این پلتفرم تبلیغاتی در استراتژی‌های خود برداشته‌اند.

 

صباد نیز به عنوان یکی از پیشگامان صنعت تبلیغات موبایلی ایران در کنار دیگر متخصصان این حوزه، این افتخار را دارد تا به عنوان حامی در اولین کنفرانس تخصصی تبلیغات دیجیتالی که در تاریخ 27 بهمن ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود، حضور یابد.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی  کنفرانس تبلیغات دیجیتالی مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صباسل

صباسل استارتاپی است که در سال 1392 و با هدف ارائه خدمات رسانه دیجیتال، توسط بعضی چهره‌های شناخته شده صنعت ارتباطات کشور تأسیس شد. چهار حوزه اصلی فعالیت صباسل عبارتند از: - سرویس‌های ارزش افزوده موبایل - پخش ویدئو بر روی تلفن همراه - صباد؛ سامانه تبلیغات تلفن همراه - انتشار و بومی سازی محتوای تلفن همراه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی