اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951120233925039

فیسبوک رقیب پخش های زنده

طرفداران ویدئوی زنده کم شدند

کد: 13951120233925039

https://goo.gl/5pqjxM

، تهران , (اخبار رسمی): مطابق تحقیق UBS Evidence Lab، بازدید زنده ویدیو در نیمه دوم سال 2016 کاهش یافته و تنها 36درصد از کاربران اینترنت گفته‌اند که تا ماه نوامبر ویدیوی زنده تماشا کرده‌اند که این عدد دو درصد از تعداد مشاهده در ماه ژوئن کمتر است.

حال و روز پخش زنده ویدئو در دنیا چگونه است؟

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت صباسل، مطابق تحقیق UBS Evidence Lab، بازدید زنده ویدیو در نیمه دوم سال 2016 کاهش یافته اما 36درصد از کاربران اینترنت گفته‌اند که تا ماه نوامبر ویدیوی زنده تماشا کرده‌اند که این عدد دو درصد از تعداد مشاهده در ماه ژوئن کمتر است.

بر اساس این گزارش، اگرچه بیشتر کانال‌های منحصر به فرد، کاهش کوچکی را در بازدیدهای بین ماه ژوئن و نوامبر 2016 تجربه کرده‌اند، فیس‌بوک رشد داشته و در طی 6 ماه، بازدیدهای فیس‌بوک از 14 درصد به 17 درصد رشد داشته است.

بر پایه این گزارش، اما بزرگ‌ترین رقیب فیس‌بوک یعنی یوتیوب نیز رشد چندانی نداشته و در تحقیق ماه ژوئن این موسسه،  21درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که در یوتیوب، استریمینگ زنده تماشا کرده‌اند؛ اما در نوامبر، فقط 16 درصد از پاسخ‌دهندگان اظهار کردند که به تماشای ویدیوی زنده در یوتیوب نشسته‌اند؛ اسنپ‌چت کماکان رتبه سوم در محبوب‌ترین کانال تماشای ویدیوی زنده را حفظ کرد، اما بازدید‌هایش 2 درصد افت کرده است.

این کاهش‌های کوچک لزوما عملکرد ضعیف محتوای زنده را در پلتفرمی خاص نشان نمی‌دهد و تا حدی به نوپا بودن بازار اشاره می‌کند.

فیس‌بوک در دسامبر 2015 ویدیوی زنده را به مجموعه سرویس‌های خود افزود  و از آن موقع آن موقع سرمایه گذاری در این حوزه را دوبرابر کرده است و محصولات و ابزار جدیدی برای آن در سال 2016 معرفی کرده است.

متولدان 1980 تا 2000، بزرگترین خالقان و مصرف کنندگان و خالقان ویدیوی زنده هستند که 63 درصد از آنها محتوای زنده را تماشا کرده‌اند و 42 درصد نیز خالق آن بوده‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صباسل

صباسل استارتاپی است که در سال 1392 و با هدف ارائه خدمات رسانه دیجیتال، توسط بعضی چهره‌های شناخته شده صنعت ارتباطات کشور تأسیس شد. چهار حوزه اصلی فعالیت صباسل عبارتند از: - سرویس‌های ارزش افزوده موبایل - پخش ویدئو بر روی تلفن همراه - صباد؛ سامانه تبلیغات تلفن همراه - انتشار و بومی سازی محتوای تلفن همراه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]