اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960415253675039

بازاریابی ایمیلی شما چگونه موثرتر شود؟

کد: 13960415253675039

https://goo.gl/Q8cZGr

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه همه آنقدر بر تلگرام و اینستاگرام تمرکز کرده‌اند که بازاریابی ایمیلی به فراموشی سپرده شده است و تا حدی نیز از مدافتاده تلقی می‌شود. اما حقیقت این است که این شیوه هنوز کارکردهای خود را دارد. برندهایی که گاهی حال و احوال مشتری‌شان را می‌پرسند یا خبرهای جدیدی به او می‌دهند، نتایج خوبی می‌گیرند.

بازاریابی ایمیلی شما چگونه موثرتر میشود

طبق بررسی‌های انجام‌شده در سال ۲۰۱۶ در ایالات متحده امریکا، دو سوم از مدیران بازاریابی شیوه بازاربابی ایمیلی را به کار می‌گیرند.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از آژانس صباسل این یادداشت قصد ندارد مزایای بازاریابی ایمیلی را برشمارد، بلکه می‌خواهد چند توصیه برای آن‌هایی که هنوز به این روش اعتقاد دارند، داشته باشد.
۱- هویت برند را در تهیه محتوای ایمیل حفظ کنید. از همان ابتدا که نام‌تان در صندوق ایمیل کاربران می‌آید تا زمانی که ایمیل تا انتها خوانده می‌شود باید تمام المان‌ها با قواعد هویتی برند شما سازگار باشد.
۲- بدنه ایمیل را به قسمت‌های مختلف برای ارائه مطالب مختلف تقسیم‌بندی کنید و تنها از اطلاعات به‌روز و داده‌های Real-Time که منحصر به خودتان است، استفاده کنید.
۳- محتوای پویا و دینامیک نشر دهید. مطالبی هستند که همه، همه جا دیده‌اند، هرگز هرگز آن‌ها را بازنشر نکنید.
۴- ایمیل‌ها را طوری طراحی کنید که روی موبایل هم خوانایی لازم را داشته باشد و ساختار آن به هم نریزد.
۵- قبل از ارسال، حتما حتما تست کنید.
طبق بررسی‌های انجام‌شده در سال ۲۰۱۶ در ایالات متحده امریکا، دو سوم از مدیران بازاریابی این شیوه را به کار می‌گیرند؛ بنابراین از این فرصت غافل نشوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صباسل

صباسل استارتاپی است که در سال 1392 و با هدف ارائه خدمات رسانه دیجیتال، توسط بعضی چهره‌های شناخته شده صنعت ارتباطات کشور تأسیس شد. چهار حوزه اصلی فعالیت صباسل عبارتند از: - سرویس‌های ارزش افزوده موبایل - پخش ویدئو بر روی تلفن همراه - صباد؛ سامانه تبلیغات تلفن همراه - انتشار و بومی سازی محتوای تلفن همراه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]