اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951116231665039

شمشیر دو لبه ای که باید مراقب آن بود

10 توصیه مهم برای ارسال «پوش نوتیفیکیشن»

کد: 13951116231665039

https://goo.gl/X68Qlb

، تهران , (اخبار رسمی): در دنیای امروز دیجیتال، ارسال پوش نوتیفیکیشن، یک شمشیر دو لبه است. در صورتی که ساز و کار مناسبی برای این کار پیدا کنید ابزاری عالی برای اطلاع رسانی به کاربر است و در غیر این صورت می تواند به سادگی اپلیکشن شما را نابود کند.

ده توصیه مهم برای ارسال پوش نوتیفیکیشن

امروزه هر شخصی بیش از 10 اپلیکیشن بر روی هر دیوایسش دارد و اولین اپلکیشنی که حذف می شود، همانی است که بیشترین اعلان را می فرستد؛ زیاده روی نکنید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صباسل، در دنیای امروز دیجیتال، ارسال پوش نوتیفیکیشن، یک شمشیر دو لبه است. در صورتی که ساز و کار مناسبی برای این کار پیدا کنید ابزاری عالی برای اطلاع رسانی به کاربر است و در غیر این صورت میتواند  به سادگی اپلیکشن شما را نابود کند.

در ادامه 10 توصیه برای ارسال پوش نوتیفیکیشن آمده است که با توجه به جامعه هدف خود می توانید آنها را در برنامه ارسال اعلان، اعمال کنید.

مردم خوابند!

زمان ارسال پوش نوتیفیکشن را با توجه به منطقه جغرافیایی گیرنده ها تنظیم کنید.

تارگت جغرافیایی را فراموش نکنید

هرچه اعلانی که میفرستید به کاربر مرتبط تر باشد، نتیجه بهتری میگیرند خصوصا در مود اطلاعات مکانی، حتما از تارگت جغرافیایی استفاده کنید.

روشن و خاموش کردن اعلانات را آسان کنید

بعضی از کاربران علاقه ای به دیدن مرتبط ترین اعلان ها هم ندارند. فقط و فقط با اجازه کاربر، پوش نوتیفیکیشن بفرستید و روند غیرفعال کردن آن را برای کارر ساده کنید.

اندازه نگه دارید

امروزه هر شخصی بیش از ده اپلیکیشن بر روی هر دیوایسش دارد و اولین اپلکیشنی که حذف میشود، همانیست که بیشترین اعلان را میفرستد؛ زیاده روی نکنید.

برای اعلانات، پیش نمایش داشته باشید

در اعلان هایی که نمایش میدهید، یک پیش نمایش داشته باشید تا تکلیف کاربر معلوم باشد.

مخاطب خود را بشناسید

فوت کوزه گری این کار، ارسال محتوای مناسب به مخاطب درست است.

استفاده از یک صدای متمایز

از صدایی متمایز و خوشایند برای اعلان هایتان استفاده کنید. مثلا اگر اپلیکیشن موسیقی هستید، یک موسیقی کلاسیک مشهور استفاده کنید.

اعلان های زمان دار را پس از انقضا کنسل کنید

اعلان هایی که مربوط به کمپین های مشخص یا مثلا فروش ویژه هستند و منقضی میشوند را حتما پس از طی زمان مربوط، متوقف کنید.

از Tracker استفاده کنید

Tracker ها امکان مانتیتور رفتار کاربران در مواجهه با اعلان شما فراهم می آورند. تحلیل این داده ها، اطلاعات گرانبهایی در شناختن علایق کاربر به شما میدهد.

خشنود کننده و جذاب باشید

به بهانه های مختلف، اتفاقات خوشحال کننده برای کاربر ایجاد کنید و آنها را اطلاعش برسانید. مثلا تخفیف 90 درصد به مناسب شب یلدا!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صباسل

صباسل استارتاپی است که در سال 1392 و با هدف ارائه خدمات رسانه دیجیتال، توسط بعضی چهره‌های شناخته شده صنعت ارتباطات کشور تأسیس شد. چهار حوزه اصلی فعالیت صباسل عبارتند از: - سرویس‌های ارزش افزوده موبایل - پخش ویدئو بر روی تلفن همراه - صباد؛ سامانه تبلیغات تلفن همراه - انتشار و بومی سازی محتوای تلفن همراه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]