اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960820267655039

تلویزیون مرده است؛ زنده باد ویدیو آنلاین

کد: 13960820267655039

https://goo.gl/VYuZem

، تهران , (اخبار رسمی): از زمان اختراع رادیو تا امروز، شاهد موج‌های تغییر زیادی در کاربری شنوندگان و بینندگان بوده‌ایم. روزی تصویر و ویدیو تلویزیون، مخاطبان رادیو را دزدید و هم اکنون دستگاه‌های همراه بلای جان تلویزیون شده‌اند.

تلویزیون مرده است؛ زنده باد ویدئو آنلاین
تلویزیون مرده است؛ زنده باد ویدیو آنلاین

دو سوم از مصرف‌کنندگان زیر 35 سال از جریان‌های آنلاین استفاده می‌کنند و سینماروها و بینندگان تلویزیون در حال کاهش هستند

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از صباسل؛ این جمله که وقتی یک در بسته می‌شود، در دیگری باز می‌شود در هیج‌جا بیشتر از دنیای ویدیو صادق نیست. در سال 2016 شرکت اریکسون گزارش داد که زمان دیدن ویدیو در صفحه‌های ثابت (مثل تلویزیون) از سال 2012 تا 2016 سال 2.5 ساعت در سراسر جهان کاهش داشته است، درحالی که مجموع مصرف ویدیو 1.5 ساعت افزایش داشته است.

در حالی که عده‌ای برای تلویزیون مرثیه می‌خوانند، برندها می‌توانند به جایی کوچ کنند که مخاطبانشان آنجا هستند. امروز عصر طلایی ویدیو است؛ اما روی دستگاه‌های همراه؛ به طوری که دیدن این میزان محتوای ویدیویی در طول تاریخ بی سابقه است.

مصرف محتوای روی موبایل در حال حاضر در جهان حدود 70 درصد زمان صرف شده روی رسانه‌های دیجیتال را شامل می‌شود. دو سوم از مصرف‌کنندگان زیر 35 سال از جریان‌های آنلاین استفاده می‌کنند و سینماروها و بینندگان تلویزیون در حال کاهش هستند.

ارزش ویدیو

تلویزیون و دیگر منابع محتوای سنتی هنوز معتبرترین هستند؛ اما اعتبار درنظرگرفته شده برای تبلیغات آنلاین – و به خصوص محتوای ویدیویی – با ورود نسل‌های جوان‌ترِ کاربر اینترنت به بازار، در حال افزایش است و این اعتماد در عمل در مورد رسانه‌های دیجیتال در حال ایجاد است. نتایج تحقیق Think With Google نشان می‌دهد 56 درصد از کاربران نسل یوتیوب (بیشتر به نسل جدید افراد که حداکثر تا 35 ساله هستند، اشاره دارد)، بعد از دیدن تبلیغات بر روی یوتیوب، به «عمل» دست می‌زنند. یعنی اقدامی که مد نظر آگهی دهنده است را انجام میدهند.

چالش‌هایی جدید از رسانه‌ای جدید

مانند هر پیشرفت جدیدی، انتقال به ویدیوی دیجیتال چالش‌هایی جدی را برای بازاریابان به همراه دارد. جدا از کسانی که تبلیغات را مسدود می‌کنند و اصلا نمی‌خواهند ببینند (مشکل اصلی با تبلیغات این نیست که در صفحه جای بگیرند، بلکه مشکلی اصلی خسته‌کننده بودن و آزاردهنده بودنشان است)، مصرف‌کنندگان تجربه‌ای شخصی‌تر از هروقت دیگر را انتظار دارند. کاربران اینترنت به سادگی می‌توانند محتوایی که به دنبالش هستند را پیدا کنند و اگر آنچه می‌بینند را دوست نداشته باشند نیز به همان سادگی می‌توانند به جایی دیگر بروند.

اما خبر خوب این است که با پیشرفت‌های تکنولوژی، بازاریابان می‌توانند محتوا را با دقت فزاینده‌ای برای هریک از مصرف‌کننده‌ها فراهم کنند؛ به گونه‌ای که کاربران بتوانند خودشان دنیای مجازی‌شان را سازماندهی کنند. هدف‌گیری محتوایی، به برندها اجازه می‌دهد تا تبلیغات را در شکل و شمایلی که بهترین ماندگاری و تاثیر را در قالب رسانه یا پلتفرم مورد استفاده‌شان دارد ایجاد کنند و ارائه دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صباسل

صباسل استارتاپی است که در سال 1392 و با هدف ارائه خدمات رسانه دیجیتال، توسط بعضی چهره‌های شناخته شده صنعت ارتباطات کشور تأسیس شد. چهار حوزه اصلی فعالیت صباسل عبارتند از: - سرویس‌های ارزش افزوده موبایل - پخش ویدئو بر روی تلفن همراه - صباد؛ سامانه تبلیغات تلفن همراه - انتشار و بومی سازی محتوای تلفن همراه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]