اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960405252935039

جعبه سیاه تبلیغات در فیسبوک

تبلیغات موبایلی فیسبوک وارد فاز جدیدی می‌شود

کد: 13960405252935039

https://goo.gl/quWesq

، تهران , (اخبار رسمی): بسیاری از برندهای امریکایی از Audience Network که آژانس تبلیغاتی فیسبوک است گریزان شده‌اند. دلیل این پرهیز نیز عدم شفافیت فیسبوک است و اینکه هیچ گزارشی مبنی بر اینکه این تبلیغات در کجا به نمایش در می‌آید، ارائه نمی‌کند.

تبلیغات موبایلی فیسبوک وارد فاز جدیدی میشود

معلوم نیست که این اقدامات می تواند سبب جلب اعتماد برندها شود یا خیر. برگرداندن مشتری ناراضی همیشه سخت تر از جلب مشتری جدید است

به گزارش صباسل، تبلیغ‌کنندگان اضافه بر اینکه نمی‌دانند تبلیغاتشان در کجا اجرا شده، همچنین کنترل کاملی بر اینکه کمپینشان چگونه اجرا می‌شود هم ندارند. برای مثال تبلیغ کنندگان نمی‌توانند دسته‌بندی سایت‌ها یا اپ‌هایی که تبلیغاتشان باید در آنها اجرا شود را مشخص کنند.

فیسبوک از سمتی دیگر نیز تحت فشار است. آگهی دهندگان توقع دارند تا فضاهای نمایشی جدید ایجاد کند  چرا که ظرفیت News Feed کاربران برای نمایش تبلیغ در حال اشباع است.

جعبه سیاه شروع به باز شدن می‌کند

فیس‌بوک اقداماتی انجام داده است تا شفافیت و کنترل بیشتری را برای تبلیغ‌کنندگان فراهم آورد. در اواخر ماه ژوئن، فیس‌بوک گزینه‌ای را برای تبلیغ‌کنندگان معرفی کرد تا دسته‌بندی سایتها و اپ‌هایی که نمیخواهند تبلیغاتشان در آنها نمایش داده شود را مشخص کنند. از آن زمان برای تبلیغ‌کنندگان توانایی ایجاد لیست سیاه برای پرهیز از سایتها و اپ‌هایی مشخص، اضافه شده است.

اضافه بر فعال‌سازی لیست سیاه، فیسبوک در تلاش برای صلح با تبلیغ دهندگان ناراضی، نوعی از نمایش آگهی به نام Instant Articles  را خاص اپلیکیشنش ارائه کرده است. در این روش، آگهی ها با فرمتی شبیه سایت صاحب آگهی بدون ترک اپلیکیشن فیسبوک به نمایش درمی آید.

معلوم نیست که این اقدامات می تواند سبب جلب اعتماد برندها شود یا خیر. برگرداندن مشتری ناراضی همیشه سخت تر از جلب مشتری جدید است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صباسل

صباسل استارتاپی است که در سال 1392 و با هدف ارائه خدمات رسانه دیجیتال، توسط بعضی چهره‌های شناخته شده صنعت ارتباطات کشور تأسیس شد. چهار حوزه اصلی فعالیت صباسل عبارتند از: - سرویس‌های ارزش افزوده موبایل - پخش ویدئو بر روی تلفن همراه - صباد؛ سامانه تبلیغات تلفن همراه - انتشار و بومی سازی محتوای تلفن همراه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]