اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951106227055039

بازار دیوایس‌های پوشیدنی آمریکا بدتر از انتظار است

کد: 13951106227055039

https://goo.gl/TrWE49

، تهران , (اخبار رسمی): شاید کمپانی اپل همچنان ادعا کند که فروش ساعت‌های اپل خوب است اما طبق گزارش اخیر eMarketer رشد فروش دیوایس‌های پوشیدنی دربرآورده کردن انتظارات ناکام بوده‌اند.

بازار دیوایس های پوشیدنی امریکا بدتر از انتظار است

در مورد دیوایس های هوشمند فیت بیت، توجیه سلامتی و تناسب اندام وجود دارد، دلیلی که ساعت های هوشمند از آن بی بهره اند و با این وجود از Fitness Tracker ها قیمت بالاتری دارند!

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت صباسل، پیش‌بینی شده بود در فاصله سال 2015 تا 2016، فروش دیوایس‌های پوشیدنی اپل و فیت‌بیت(Fitbit)، شصت درصد رشد داشته باشد که این رشد تنها 25 درصد بوده است.

بر اساس این گزارش بین این دیوایس‌ها، ساعت‌های هوشمند به صورت ویژه در جذب مشتری ناکام بوده اند؛ اصولا مشتریان دلیلی برای خرید این دستگاه نیافته‌اند. در مورد دیوایس‌های هوشمند فیت‌بیت، توجیه سلامتی و تناسب اندام وجود دارد، دلیلی که ساعت‌های هوشمند از آن بی‌بهره‌اند و با این وجود از Fitness Tracker‌ها قیمت بالاتری دارند!

فیت‌بیت هم اما حال و روز خوشی ندارد و با نبود تقاضای چشمگیر برای محصولاتش، انبارهایش پر از کالاست!

گزارشات فروش نشان می‌دهد که اکثر خریداران دیوایس‌های پوشیدنی مردان جوان هستند و بایستی تمرکز استراتژی‌های مارکتینگ به سمت جذب زنان پیش رود.

شاید هنوز زود باشد که این محصولات را شکست خورده اعلام و سرمایه‌گذاری روی آنها را محدود کرد اما امیدهای سابق نیز در موردشان کمرنگ شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صباسل

صباسل استارتاپی است که در سال 1392 و با هدف ارائه خدمات رسانه دیجیتال، توسط بعضی چهره‌های شناخته شده صنعت ارتباطات کشور تأسیس شد. چهار حوزه اصلی فعالیت صباسل عبارتند از: - سرویس‌های ارزش افزوده موبایل - پخش ویدئو بر روی تلفن همراه - صباد؛ سامانه تبلیغات تلفن همراه - انتشار و بومی سازی محتوای تلفن همراه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]