اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394120553655023

جلسه نمایندگان گارانتی آروند در شیراز برگزار شد

کد: 1394120553655023

http://j.mp/1QjPkHt

، تهران , (اخبار رسمی): دوشنبه هفته گذشته جلسه‌ای با حضور نمایندگان شیراز در شهر آروند برگزار شد که طی آن مدیر امور توسعه نمایندگان شرکت و رئیس اتحادیه رایانه استان فارس در این جلسه حضور داشتند و طرفین به بحث و تبادل نظر در این رابطه با لزوم ارائه خدمات پس از فروش مطلوب پرداختند.

جلسه نمایندگان شهر شیراز شرکت آروند با حضور مسئولین

روز دوشنبه 3 اسفندماه نشست نمایندگان گارانتی آروند با حضور مدیران شرکت در رستوران هتل همای شیراز برگزار شد.

این دیدار صمیمی به میزبانی شرکت آروندبرگزار شد. حضور ناصر مهرتاش رئیس اتحادیه رایانه استان فارس باعث شد تا طرفین در مورد لزوم دارا بودن گارانتی معتبر برای محصولات IT و افزایش رضایتمندی مشتری با ارائه خدمات پس از فروش بهتر به بحث و تبادل نظر بپردازند. در این جلسه مفید نمایندگان نقطه‌نظرات خود را در راستای بهتر و محبوب‌تر شدن گارانتی آروند بیان کرده و راهکارهای خود را نیز مطرح کردند. مهرتاش در رابطه با لزوم تجهیز کامل مراکز خدمات پس از فروش و خدمات‌رسانی سریع‌تر به مشتریان نکاتی را مطرح کرده و از برخورد قاطع اتحادیه با شرکت‌های گارانتی‌کننده فاقد صلاحیت خبر داد و مجدد تاکید کرد که فروشندگان نیز موظف به رعایت این مساله هستند.

محتشمی‌زاده، مدیر توسعه بازار و امور نمایندگان شرکت نیز ضمن توضیح روال طی‌شده برای اخذ مجوز رسمی سازمان حمایت از مصرف‌کننده برای ارائه خدمات پس از فروش از نمایندگان محترم به دلیل همکاری شایسته در این مدت تشکر کرد و سپس نمایندگان مشکلات موجود در زمینه ارائه خدمات در طول سال 1394 را با وی در میان گذاشتند. در پایان نیز راهکارهای لازم برای حل مشکلات با کمک نمایندگان بررسی شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت  آروند به آدرس  www.arvandclub.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آروند

شرکت آروند از سال ۱۳۸۳ در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات آی تی فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و تاکنون نسبت به ارائه خدمات در حوزه تلفن همراه، لپ‌تاپ و تبلت، all-in-one، ساعت هوشمند و کنسولهای بازی برای برند‌های برتر دنیا مانند اپل، مایکروسافت سرفیس , کنسولهای بازی فعالیت کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]