اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961215286305023

۳ راه برای تعمیر گوشی یا تبلت شکسته

کد: 13961215286305023

https://goo.gl/qjWFd8

، تهران , (اخبار رسمی): در زندگی مدرن امروزی استفاده از گوشی‌ها و تبلت‌ها جز جدایی‌ناپذیر زندگی شده است. صفحه نمایش گوشی یا تبلت شما ممکن است به هر دلیلی آسیب ببیند. این احتمال وجود دارد که موبایل یا تبلتش بر اثر ضربه، افتادن از ارتفاع یا … دچار شکستگی شود. در این مقاله به 3 راه برای تعمیر گوشی شکسته اشاره می‌شود.

۳ راه برای تعمیر گوشی یا تبلت شکسته
۳ راه برای تعمیر گوشی یا تبلت شکسته

در زندگی مدرن امروزی استفاده از گوشی‌ها و تبلت ها جز جدایی ناپذیر زندگی شده است. صفحه نمایش گوشی یا تبلت شما ممکن است به هر دلیلی آسیب ببیند.

این احتمال برای هرکسی وجود دارد که موبایل یا تبلتش بر اثر ضربه ، افتادن از ارتفاع یا …. دچار شکستگی شود. با توجه به قیمت بالای این دستگاه‌ها و عدم وجود نمایندگی اصلی اکثر شرکت‌های تولیدکننده مانند شرکت اپل، مشتریان همواره برایدریافت خدمات مطمئنا سردرگم می‌شوند.

در این مقاله راه‌حل‌هایی که برای تعمیر گوشی یا تبلت شکسته وجود دارد را بررسی می‌کنیم.

 تعمیر در منزل:

عده‌ای از افراد توان انتظار کشیدن جهت انجام مراحل تعمیر را ندارند. این افراد می‌توانند براساس محل سکونت‌شان از شرکت‌هایی که مراجعه حضوری در منزل یا محل کار را انجام می‌دهند استفاده کنند. آن‌ها گوشی یا تبلت را طی چند ساعت در محل تعمیر می‌کنند و در اختیار شخص قرار می‌دهند. اما در صورت استفاده از خدمات تعمیر در منزل دستگاه از گارانتی خارج می‌شود.

مراجعه به تعمیرکاران سطح شهر:

برای تعمیر دستگاه خود می‌توان به تعمیرکاران سطح شهر مراجعه کرد اما از مشکلاتی که در این مورد همواره با آن‌ها روبرو خواهید بود اول از همه هزینه درخواستی بالای این تعمیرکاران است دوم، مدت زمان بالای تعمیر است و مساله‌ای که از همه مهم‌تر است عدم اطمینان به شخص تعمیرکار است که مشکلاتی مانند دسترسی به حریم خصوصی، عدم حفظ اطلاعات، استفاده از قطعه نامرغوب در تعمیر و …. را به دنبال دارد.

مراجعه به شرکت‌های معتبر تعمیر:

میزان مراجعات به شرکت‌های معتبر تعمیر و اعتماد به این مجموعه‌ها به چند دلیل بیشتر از سایر گزینه‌ها است؛ از جمله اطمینان به زمان‌بندی جهت تعمیرات و تحویل دستگاه ، حفظ حریم خصوصی افراد، استفاده از قطعات مرغوب در تعمیر و… مجموعه آروند پس از ۱۳ سال واردات و عرضه کالا در زمینه گوشی، لپ‌تاپ و تبلت اپل و دارای بودن تجربه ۱۰ ساله در زمینه تعمیرات، همواره توانسته رضایت خریداران و مراجعه‌کنندگان خود را فراهم کند و بهترین خدمات را ارائه دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آروند

شرکت آروند از سال ۱۳۸۳ در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات آی تی فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و تاکنون نسبت به ارائه خدمات در حوزه تلفن همراه، لپ‌تاپ و تبلت، all-in-one، ساعت هوشمند و کنسولهای بازی برای برند‌های برتر دنیا مانند اپل، مایکروسافت سرفیس , کنسولهای بازی فعالیت کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی